• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401111008000
  • خبرنگار : 50177

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

بیمارستان رازی کوهدشت ۳۰ درصد پیشرفت دارد/ برنامه و بودجه اعتبار خوبی را تزریق نکرد

بیمارستان رازی کوهدشت ۳۰ درصد پیشرفت دارد/ برنامه و بودجه اعتبار خوبی را تزریق نکرد

ایسنا/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پیشرفت ۳۰ درصدی بیمارستان رازی کوهدشت خبر داد.

دکتر علی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان رازی کوهدشت یکی از پروژه‌های مهم و در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی لرستان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: از سال ۹۷ عملیات اجرایی بیمارستان رازی کوهدشت آغاز شده است اما متاسفانه به دلیل شرایط کرونا اتمام فاز اول این بیمارستان به تاخیر افتاده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خوشبختانه از سال گذشته شاهد شتاب خوبی در احداث این پروژه هستیم.

فرهادی عنوان کرد: این پروژه جزو مصوبات سفر هیات دولت به لرستان است اما از محل مصوبات سفر، هنوز از طرف سازمان برنامه و بودجه تزریق خوبی صورت نگرفته و تنها پنج میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه از محل مصوبات سفر، ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده است، بیان کرد: این درحالیست که فقط موفق شدیم از محل اعتبارات وزارت بهداشت ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اخذ شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: هم‌اکنون پروژه بیمارستان رازی کوهدشت ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرهادی اضافه کرد: اخیرا از محل طرح توازن ملی ۱۵ میلیارد تومان به بیمارستان رازی کوهدشت تخصیص دادند که هنوز اعتبار آن را دریافت نکردیم.

وی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند پیشرفت پروژه نیاز است اعتباراتی که مصوب شده محقق شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: این بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی است و با احداث آن وضعیت تخت‌های بیمارستانی به استاندارد نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha