• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401111209715
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

مدیران در صورت قبول مسئولیت، باید با جدیدت کار و تلاش کنند

مدیران در صورت قبول مسئولیت، باید با جدیدت کار و تلاش کنند

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدیران بدانند که یا باید مدیر نباشند و مسئولیت را قبول نکنند یا به محض قبول مسئولیت، با جدیت کار و تلاش کرده و دشمن را مایوس کنند.

آیت الله سید حسن عاملی ۱۲ بهمن در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: ۴۴ سال بر کشور ما فشار آورده‌اند و امروز دنیا متعجب است که ملت بزرگ ایران چقدر استوار ایستاده است و این مقاومت ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ملت ما دو عظمت بزرگ دارد که در تاریخ ماندگار خواهد ماند؛ اضافه کرد: یکی این است که ملت درمقابله با جنگ روانی و سیاه نمایی دشمن استوار مانده است و عظمت دیگر ملت ما پایداری ومقاومت در محاصره اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: امروز باید بدانیم که چرا انقلاب کردیم و چرا هزینه‌های زیادی همچون ۲۲۰ هزار شهید دادیم تا بهای استقلال را بپردازیم.

امام جمعه اردبیل اهانت‌های برخی نشریات غربی علیه مقدسات مسلمانان را یادآور شد و گفت: شاهد هستیم که دشمنان ما دین را مسخره می‌کنند و به پیامبر خدا توهین می‌کنند. این جنایت‌ها و علل آن باید به مردم و جوانان بازگو و تبیین شده و به ملت گفته شود که چرا سال‌ها دشمن ما را تحریم کرده است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه مقاومت ملت ما در مقابل دشمن، بی نظیر است وامروز باید مدیران با تمام توان برای ملت خدمت کنند، ادامه داد: مدیران بدانند که یا باید مدیر نباشند و مسئولیت را قبول نکنند یا به محض قبول مسئولیت، با جدیت کار و تلاش کرده و دشمن را مایوس کنند.

در ادامه سید حامد عاملی استاندار اردبیل با بیان اینکه برای تامین گاز پایدار استان اجرای خط دوم انتقال گاز ابلاغ شده و خط دوم گرمی و پارس‌آباد هم آغاز شد، اضافه کرد: در حوزه زیرساختهای انرژی برق پست ۲۳۰ ولت در مشگین  شهر و پست ۶۳ کیلوولت در اردبیل به زودی افتتاح خواهد شد.

به گفته وی برای رفع مشکلات آب روستاها با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی به ۴۵۴ روستا در دستور کار قرار گرفته و برای تامین آب پایدار شهری هم برنامه جامع آب استان تدوین شده که سفر آینده رئیس جمهور طرحهایی در این حوزه آغاز خواهد شد.

 استاندار اردبیل  با تاکید برا افزایش تولید و افزایش درآمد سرانه مردم گفت: در این زمینه هم در تولیدات صنعتی، خدمات و گردشگری نیز طرح‌هایی در دست اقدام و اجراست.

عاملی از آمادگی برگزاری باشکوه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل خبر داد و افزود: یادواره سه هزار و چهارصد شهید استان به شکل کنگره ملی برگزار خواهد شد و انتظار می رود همه دستگاهها در این زمینه همکاری موثر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha