• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401111210048
  • خبرنگار : 30147

تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع شد/تاکنون 3 تریلی قیچی کرده‌اند

تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع شد/تاکنون 3 تریلی قیچی کرده‌اند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در گردنه تیوان تردد خودروهای سنگین در محور جاده درگز به قوچان ممنوع است.

هاشم بهمن‌یار در گفت و گو با ایسنا افزود: تاکنون سه تریلی در این محور قیچی کرده‌اند و 5 تریلی دیگر نیز در محور مانده‌اند که به مرور به پارکینگ انتقال می‌دهیم، همچنین به چند خودروی سواری نیز خدمات‌رسانی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز از روز گذشته با حضور در گردنه تیوان در آماده‌باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: تردد تریلی و خودروهای سنگین از سمت پلیس‌راه درگز و همچنین قوچان ممنوع شده و فقط خودروهای سبک آن هم با زنجیر چرخ امکان تردد دارند.

                                                                   تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع شد/تاکنون 3 تریلی قیچی کرده‌اند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز تصریح کرد: اکنون 10 نفر از نیروهای راهداری شهرستان درگز با یک دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون شن و نمک پاش، دو دستگاه سواری و یک دستگاه لودر در حال پخش شن و نمک، برف‌روبی و کمک‌رسانی به در راه ماندگان هستند.

وی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته آغاز و از صبح امروز شدیدتر شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از 30 تن شن و نمک در این محور پاشیده شده است.

بهمن‌یار از شهروندان خواست؛ ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری در صورت نیاز حتما زنجیر چرخ همراه داشته و باک بنزین خودرو کاملا پر باشد.

وی با اشاره به اینکه تنها در گردنه تیوان یک راهدارخانه داریم، گفت: در حال حاضر در گردنه تیوان با ترافیک روبرو هستیم و تا اطلاع ثانوی تردد خودروهای سنگین در این محور تا بازگشایی و شرایط مطلوب ممنوع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha