• شنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111511287
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره گاز اردستان خبر داد:

نشت‌یابی ۱۷۰۰ مورد از شبکه گاز طبیعی در اردستان 

نشت‌یابی ۱۷۰۰ مورد از شبکه گاز طبیعی در اردستان 

ایسنا/اصفهان رئیس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز تعداد ۱۷۰۰ مورد از شبکه خطرات ناشی از انتشار گاز طبیعی را برطرف کردند.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ادارات گاز به دلیل خدماتی که به مشترکان و متقاضیان خود می‌دهند در تکریم ارباب‌رجوع جز اولین‌ها محسوب می‌شوند و بیشترین خدمات رایگان را به مشترکان خود ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی کشیده شده است، افزود: اردستان بیشترین شبکه گازرسانی را در بین شهرستان‌های استان دارد و در حال حاضر خدمات گاز در ۱۶۱ روستای این شهرستان در دسترس مردم قرار دارد.

رئیس اداره گاز شهرستان اردستان تصریح کرد: اداره گاز شهرستان اردستان بیش از ۲۶ هزار مشترک شهری و روستایی دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز تعداد ۱۷۰۰ مورد از شبکه خطرات ناشی از انتشار گاز طبیعی را برطرف کردند.

مهاجری با بیان اهمیت انجام این موضوع که به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و هدر رفت گاز و استمرار جریان گازرسانی به مشترکان انجام می‌شود، گفت: انجام نشت‌یابی بسیار مهم بوده و غفلت از این موضوع صدمات و خسارت‌های فراوان و جبران‌ناپذیر به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی خدمات گاز در ماه گذشته گفت: مردم فکر می‌کنند کمبود گاز در زمستان امسال به دلیل صادرات بود در صورتی که ایران حتی یک متر مکعب صادرات گاز نمی‌کند. مردم اگر بدانند گازی که مصرف می‌کنند با چه مشقت و مشکلاتی به دست آنها و صنعت کشور تزریق می‌شود بیشتر قدردان این نعمت الهی خواهند بود و در مصرف آن صرفه‌جویی بیشتر انجام می‌دهند.

رئیس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر با توجه به گذر کردن از وضعیت بحرانی سرما و مصرف گاز اکنون محدودیت جایگاه‌های «سی ان جی» و ۵۰ درصد از صنایع لغو شده است و وضعیت پایداری را در شهرستان اردستان شاهد هستیم.

مهاجری با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی دولت و وزارت نفت برای مشترکان، گفت: مشترکانی که در ماه‌های سرد سال، مصارف آنها حداکثر ۷۰ درصد الگوی متعارف مصرف باشد، گاز بهای آنها صد در صد رایگان خواهد بود. البته بر این اساس برای ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه یارانه انرژی، برای مشترکان پرمصرف و بسیار پرمصرف گاز نیز، جریمه‌هایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha