• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111611908
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تیران؛ میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران

تیران؛ میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران

ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران گفت: دانشگاه پیام‌نور تیران با حمایت انجمن جامعه‌شناسی کشور و دانشگاه اصفهان میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران در حوزه جوانان است.

اکرم حمیدیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران، گفت: این همایش با محوریت جوانان برگزار خواهد شد که فراخوان آن اعلام و تا ۱۵ اسفند برای فرستادن آثار فرصت است.

وی افزود: انجمن جامعه‌شناسی کشور، دانشگاه اصفهان و فرمانداری تیران و کرون در برگزاری این همایش همکاری می‌کنند  و همایش به میزبانی دانشگاه پیام‌نور تیران برگزار خواهد شد. محور موضوعات این همایش شامل انقلاب اسلامی و تغییرات اجتماعی، جنگ تحمیلی و تغییرات اجتماعی، تغییرات اجتماعی در گذر نسل‌ها، زنان و تغییرات اجتماعی، بحران کرونا و تغییرات فرهنگی و اجتماعی، رسانه‌ها و تغییرات اجتماعی، فقر، نابرابری و تغییرات اجتماعی، سیاست‌گذاری‌های دولتی و تغییرات اجتماعی است.

دبیر اجرایی همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران، ادامه داد: ۱۵ اسفندماه سال جاری آخرین فرصت ثبت‌نام و ارسال چکیده مقالات است و ۲۱ اردیبهشت‌ماه این همایش برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به مقالات ارسالی، گواهی اعطا و آثار برتر در مجلات پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

حمیدیان با اشاره به تغییرات اجتماعی صورت گرفته در سال‌های اخیر در حوزه اجتماعی جوانان گفت: با توجه به تغییرات وسیع قابل مشاهده در قشر جوان ایرانی، برگزاری این چنین همایش‌هایی ضروری بوده و بررسی این تغییرات و ارائه راهکار، امکان تسریع و تغییر در حوزه‌های خدمت‌رسانی به این قشر را تسهیل خواهد کرد.

وی یادآور شد: مقالات ارسالی برای دستگاه‌های اداری حائز اهمیت خواهد بود تا از یافته‌های علمی برای تصمیم‌سازی مجموعه تحت نظر خود استفاده کنند.

دبیر اجرایی همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران، خاطرنشان کرد: دبیرخانه این همایش در دانشگاه پیام نور تیران واقع شده و شماره تلفن ۳۱۴۲۲۲۸۴۴۵ در وقت اداری برای پاسخگویی به سؤالات پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha