• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401111612468
  • خبرنگار : 50088

مدیر کل آموزش و پرورش استان:

زمین‌های چمن دانش‌آموزی خراسان رضوی ۲ برابر شده است

زمین‌های چمن دانش‌آموزی خراسان رضوی ۲ برابر شده است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ۲ برابر شدن زمین‌های چمن دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

سید امیر شوشتری یکشنبه، ۱۶ بهمن‌ ماه، در مراسم افتتاح چمن مصنوعی هنرستان امام علی(ع) تایباد گفت: برای فرزندان خود دنبال ایجاد محیطی بانشاط هستیم اما از این نظر در استان امکانات حداقلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه به نسبت جمعیت، استخر و زمین چمن به اندازه استاندارد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر امسال ۱۸ زمین چمن در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید. همچنین به زودی راه‌اندازی یک استخر دانش‌آموزی نیز پیگیری خواهد شد تا با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیزات مدارس استان وضعیت آن را مشخص کنیم. هرچند راه‌اندازی استخر هزینه بسیار زیادی دارد اما با شروع فعالیت آن، درآمدزایی انجام می‌شود.

شوشتری گفت: اجرای طرح‌های خدماتی، فرهنگی و رفاهی در راستای پیشبرد اهداف نظام است و باید کلیه مسئولان در این زمینه مشارکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش تایباد در ادامه گفت: چمن مصنوعی هنرستان امام علی(ع) با همراهی و تخصیص اعتبار اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در راستای طرح «شهید سلیمانی» و توسعه فضاهای ورزشی با مساعدت مدیریت آموزشگاه و خیران با اعتباری بالغ‌ بر پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

محمود افکن‌پور با بیان اینکه زمین چمن هنرستان امام علی(ع) شهر تایباد در استان امکانی کم‌نظیر است، اظهار کرد: این پروژه با بودجه ۱۵۰ میلیون ریال آغاز شد اما در ادامه شهرداری، شورای اسلامی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره ورزش و جوانان و شرکت برق شهرستان نیز برای تأمین اعتبار آن کمک کردند.

بازدید از مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزی شهرستان تایباد و اهدای جوایز به تعدادی از دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و هیات همراه به شهرستان مرزی تایباد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha