• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111813633
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

حضور کاشان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

حضور کاشان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

ایسنا/اصفهان معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان، از حضور و معرفی ظرفیت‌های صنعت گردشگری این شهرستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد. 

حجت‌الله ناصحی پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بزرگترین رویداد گردشگری در ابعاد بین‌المللی است که هرسال در بهمن‌ماه برگزار می‌شود و حضور در این نمایشگاه می‌تواند نقطه عطفی برای گردشگری ایران و کاشان باشد.

وی گفت: حضور در این رویداد مهم گردشگری نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی است و در غرفه کاشان قابلیت‌های گردشگری منطقه فرهنگی کاشان با همکاری شهرداری‌های کاشان، قمصر و نیاسر و با مشارکت بخش خصوصی نمایش داده خواهد شد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان، افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه فرهنگی کاشان، معرفی روستاهای مهم گردشگری، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری و معرفی تأسیسات گردشگری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

ناصحی پور تأکید کرد: برپایی نمایشگاه‌ها، یک رویداد فرهنگی است که با تجمیع ظرفیت‌های صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برگزار می‌شود و یک راهکار مؤثر برای بازاریابی و تعامل عرضه‌کنندگان، متقاضیان و مصرف‌کنندگان است و برای ارائه خلاقیت‌ها و نوآوری‌های صنعت گردشگری ایفای نقش می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه‌گیری بیماری کرونا در سه سال گذشته، گردشگری کشور را با رکود قابل توجهی روبرو کرد و برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در جذب و مدت ماندگاری گردشگر کمک شایانی کند.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان گفت: منطقه فرهنگی کاشان با بیش از ۱۷۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده و سه اثر ثبت جهانی یکی از مقصدهای گردشگرپذیر است که بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی را پذیرایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران، از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha