• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401111813752

۲۰ اتوبوس دیگر به قم رسید

۲۰ اتوبوس دیگر به قم رسید

ایسنا/قم معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به قم خبرداد.

عباس حلوایی‌زاده امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها مسیر سریع السیر اتوبوس‌های تندرو از میدان نماز تا پردیسان است.

وی با اشاره به اینکه بلوار آیت الله بروجردی در سه فاز تکمیل و تحویل مردم شد، مطرح کرد: در طراحی اولیه این مسیر به عرض ۷۰ متر طراحی شد و کلیه مسیرهای اتوبوس، خودرو، پیاده‌رو، دوچرخه و ... در آن دیده شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در فاز نخست مسیر سواری رو تکمیل و به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: روسازی بتنی برای مسیر اتوبوس‌رانی انجام شد که در شهرها کم‌تر شاهد چنین روسازی‌هایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار تن مصالح مصرف شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با استفاده از این مسیر اتوبوس‌رانی می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن از هسته مرکزی شهر به پردیسان منتقل شوند.

حلوایی‌زاده ادامه داد: این اتفاق با ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس به قم همزمان شده است که گامی موثر در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساختمان شهرداری منطقه ۱ و خیابان شهدای شهرداری نیز در قالب این پروژه‌ها افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: روکش آسفالت، پیاده روسازی، اطفای حریق، اتاق فرار، منبع آب و... نیز از دیگر پروژه‌های گام چهارم افتتاحیه‌های شهرداری قم هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه آب گرفتگی منطقه غربی قم حل شده است، یادآور شد: هدایت آب‌های سطحی در رینگ شرقی به دلیل عدم تفکیک زمین‌ها انجام نشده است که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی و تملک فاز ۵ عماریاسر با تمام قدرت درحال انجام است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد، ابراز کرد: پارکینگ‌های روباز چهل اختران، بنفشه، چهارمردان از جمله پروژه‌های بافت مرکزی شهر هستند که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha