• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111915335
  • خبرنگار : 50039

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خبر داد:

نورافشانی آسمان گرگان در فجر انقلاب/ مناطق برگزاری جشن انقلاب کدامند؟

نورافشانی آسمان گرگان در فجر انقلاب/ مناطق برگزاری جشن انقلاب کدامند؟

ایسنا/گلستان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از نورافشانی آسمان شهر همزمان با شب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: جمعه ۲۱ بهمن ۱۴ منطقه شهر گرگان نورافشانی می‌شود.

کریم علمی عصر امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برای گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌های را تدوین کرده بود، اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها در شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و روز ۲۲ بهمن به اوج خود می‌رسد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان مهمترین برنامه سازمان در فجر انقلاب را نورافشانی آسمان شهر دانست و ادامه داد: در برگزاری آیین نورافشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با سپاه گرگان همکاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شده تا ۱۴ نقطه شهر گرگان ساعت ۲۱ جمعه ۲۱ بهمن نورافشانی شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند همزمان با به صدا درآمدن نوای الله اکبر امت شهید پرور دارالمومنین گرگان در این آیین شرکت کنند.

علمی گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع)، میدان شهرداری، میدان ولی عصر(عج)، شهرک ویلاشهر، جانباز ۳۶، آبشار مصنوعی ناهارخوران، مسجد قائم (عج) گرگانجدید، شهرک دخانیات، مسجد جامع، شهرک امام خمینی(ره)، هزارپیچ، پارک خیابان سیدین، کوی اوزینه و پارک بانوان را مناطق تعیین شده برای برگزاری آیین نورافشانی عنوان کرد و گفت: ویژه برنامه جشن انقلاب در این شب به همراه برگزاری برنامه‌های شاد با هدف ایجاد شور و شعف و پخش شیرینی و شکلات خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ضمن دعوت از مردم با بصیرت و همیشه در صحنه گرگان برای شرکت در این آیین تصریح کرد: علاقمندان شرکت در این جشن باشکوه برای اینکه در ترافیک گرفتار نشوند، زمان حرکت به محل‌های اعلام شده را مدیریت کنند و حدالامکان خودروهای شخصی را خیابان های منتهی به مناطق اعلام شده پارک نکنند.

وی در خصوص اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن توضیح داد: مسیرهای برگزاری راهپیمایی آذین بندی شده و محدودیت های ترافیکی در خیابان های مسیر حرکت راهپیمایی کنندگان اعمال می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha