• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401112016070
  • خبرنگار : 50145

همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت

بهره برداری از دو واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو

بهره برداری از دو واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از افتتاح فاز نخست کارخانه انواع حوله و کالای خواب خبر داد.

حسین گروسی ۲۰ بهمن ماه در حاشیه آئین افتتاح این واحد، افزود:  این واحد تولیدی با فعالیت یک شیفت کاری و با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار متر مربع، در فاز اول برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی و کشور ترکیه تهیه می شود که محصولات آن صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر صنعت دنیا مبتنی بر رویکردهای نوین بهره‌وری، تولید دانش بنیان، بازاریابی و فروش است و سرمایه گذاران باید با این رویکرد فعالیت اقتصادی انجام دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو  با تاکید بر ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کارها با بهره گیری از تمام ظرفیت منطقه آزاد، افزود: می توان با سیاست گذاری درست، برنامه ریزی، حمایت های همه جانبه و تسهیل شرایط و قوانین از این شرایط سخت اقتصادی عبور و اشتغال و تولید را بیش از پیش حفظ کرد.

 گروسی همچنین در حاشیه افتتاح فاز اول کارخانه تولید و منتاژ انواع دوربین مدار بسته منطقه آزاد ماکو با اشاره به بهره برداری از این واحد صنعتی که مرتبط با موضوعات الکترونیکی و آی سی و آی تی است، افزود: از پیشنهادات و نظرات نخبگان در کاهش موانع کسب و کار و توسعه و افزایش فرصت های کسب و کار منطقه استقبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو همواره و حامی در کنار سرمایه گذاران است.

وی افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در فاز اول آغاز بکارکرد.

گروسی افزود: با فعالیت یک شیفت کاری در فاز اول کارخانه مونتاژ انواع دوربین مدار بسته برای ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ظرفیت سالانه این واحد ۱۸۲۵۰عدد در سال بوده و اکثر مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی تامین خواهد شد و در صورت لزوم برخی قطعات الکترونیکی از کشور چین و غیره تهیه خواهد گردید که محصولات آن در فاز اول صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha