• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401112116389
  • خبرنگار : 50204

بهره برداری از ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در شازند

بهره برداری از ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در شازند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در ایام الله دهه فجر در شهرستان شازند در مجموع ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسیده است.

فرزاد مخلص‌الائمه ۲۱ بهمن همزمان با دهمین روز ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از میان هزار و ۵۱۰ پروژه دهه مبارک فجر در سطح استان، ۲۵۴ پروژه متعلق به شهرستان شازند است‌.

وی افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان با اشتغال بیش از هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: طرح آبرسانی به ۱۱ روستا با کمک قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) یکی از مهمترین این طرح ها بود، همچنین در حوزه های ورزش و جوانان و پروژه های روستایی و شهرستانی نیز طرح هایی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در این روز ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان نیز برای ارائه خدمات بهتر به مردم به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بهره برداری از طرح‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان یک هزار نفر اشتغال به همراه دارد.

محمود احمدی بیغش ادامه داد: شهرستان شازند دارای تعداد زیادی روستا و بافت فرسوده بوده و ساختمان بنیاد مسکن از نظر کمی و کیفی نیازمند تحول بود که با بودجه دولتی، ساختمان مناسب با نیروی انسانی مناسب برای این شهرستان به بهره برداری رسید.

بازدید از خانواده شهید محمود حیدری، افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال به مساحت ۲ هزار مترمربع و صرف اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، بهره برداری از طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شازند، افتتاح پروژه مسکن محرومین در روستای حصار، افتتاح بهینه سازی و اصلاح شبکه برق روستای ورقا و افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان شازند از دیگر پروژه های این سفر به شهرستان شازند بود.

شهید محمود حیدری متولد روستای مرواریدره در شهرستان شازند، سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی بهمن شیر به درجه شهادت نائل شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha