• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112216734
  • خبرنگار : 50491

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در نگارستان ایران

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در نگارستان ایران

ایسنا/گلستان راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن از دقایقی پیش با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار گلستان در ۵۶ نقطه از استان آغاز شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شد و مردم شهیدپرور و قدرشناس استان گلستان ضمن حضور در مراسم راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

امروز همه آمده‌اند از پیر و جوان زن و مرد کودک و بزرگسال تا با این اقدام خود وحدت، اتحاد و همبستگی را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که یاوه‌گویی‌ها و توطئه‌های دشمنان هرگز آنها را از مسیر پرصلابت دفاع از اسلام، وطن و انقلاب اسلامی باز نخواهد داشت.

 راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امروز از ساعت ۹ و نیم صبح در یک هزار و ۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا آغاز شده است، این مراسم در استان گلستان نیز در ۵۶ نقطه از استان برگزار می‌شود.

 بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گرگان و بندرترکمن از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه و در سایر نقاط از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

مردم گرگان از همان ساعات آغازین صبح به میدان آمده و راهپیمایی را از چهار راه میدان، خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان شهرداری، خیابان شهداء و چهارراه شهداء ادامه می‌دهند، مردم دارالمومنین امروز ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را نسبت به ظلم، جور و استعمار فریاد زده و بار دیگر اعلام کردند که هرگز اجازه نمی‌دهند استقلال، عزت و آزادی ملت ایران در پسِ توطئه‌های شوم آنها رنگ ببازد.

امروز مردم شهیدپرور گلستان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر وحدت، اتحاد و همدلی ملی حول ولایت فقیه تاکید و اعلام کردند تا ابد پای عهد خود با شهدا ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند ایران اسلامی دست ناهلان بیفتد.

گلستانی‌های ولایتمدار در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پر از شور و شعف بودند و از اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را برای آنها به ارمغان آورد و اقتدار و سربلندی را چاشنی زندگی مردم کرد بی‌اندازه خرسند بودند، مردم با مشت‌های محکم و گره کرده بر این مهم تاکید کردند که هرگز اجازه نخواهند داد ایران حیاط خلوت کشورهای استکباری و بیگانگان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha