• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401112217000
  • خبرنگار : 50145

/ایران استوار؛ ۴۴سال افتخار/

امیر سرتیپ حاجیلو: تفکر بسیجی از ارکان اصلی هراس دشمنان از جمهوری اسلامی است

امیر سرتیپ حاجیلو: تفکر بسیجی از ارکان اصلی هراس دشمنان از جمهوری اسلامی است

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از ارکان اصلی هراس دشمنان از جمهوری اسلامی ایران وجود تفکر بسیجی است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو ۲۲ بهمن ماه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ماکو با بیان اینکه امروز تقویت تفکر و منش بسیجی، راهکار حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ما است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان و با به کار گیری تمام ابزار وارد جنگ با ایران شدند و از اول پیروزی این انقلاب مردمی از همه ابزار و توان خود برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا همچنین تاکید کرد: دشمنان دنیای غرب هزاران میلیارد دلار هزینه کردند تا سیاست های خبیث را بر ملت ایران تحمیل کنند ولی اراده راسخ و فولادین این ملت تمام نقشه ها را تا به امروز نقش بر آب کرده است.

به گفته وی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چهل و چهارمین سالگردپیروزی به معنای ناکام ماندن دسیسه های دشمنان است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دشمن چشم دیدن دستاوردهای ایران را ندارد، افزود: تنها هدف دشمن زیر سوال بردن و سست نشان دادن ارزش های انقلاب اسلامی همچون رهبری و مرجعیت است.

امیر سرتیپ حاجیلو در ادامه گفت: بنا به اعتراف سیاست مداران غرب، بصیرت و وقت شناسی ملت ایران همیشه دشمنان خود را ناامید کرده است.

وی همچنین در مقایسه وضعیت استراتژیک و موقعیت ژئوپلیتیکی ایران در قبل و بعد از انقلاب گفت: در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران امروزه این کشور می‌تواند به پرقدرت ترین شکل ممکن در برابر یاوه گویی های دنیای غرب ایستادگی کرده و حتی با صورت های مختلف نظامی و غیرنظامی پاسخی دندان شکن به آنها بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha