• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112217008
  • خبرنگار : 50491

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه متولیان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: مردم هیچ وقت برای نظام مقدس اسلامی کم نگذاشتند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی امروز چند پیام به همراه دارد، این حضور حماسی محاسبات دشمن را بر هم زد از سویی دیگر مردم ایران امروز نشان دادند مردِ میدان هستند و جانفشانی‌های سردار سهید سلیمانی را فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند در دفاع از ارزش‌های خود لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد، بیان کرد: از سویی دیگر حماسه ۲۲ بهمن پیوند باشکوه امت با امام  و پیوند مردم با مقام معظم رهبری بود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور پرشور در ۲۲ بهمن نشان داده که پای آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی ثابت‌قدم ایستاده و برای رسیدن به قله‌های افتخار و سربلندی از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند، تاکید کرد: ملت ایران علی‌رغم همه تبلیغات سوء‌دشمن و هجمه‌های منفی بار دیگر به میدان آمده و برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار ۴۴ ساله انقلاب اسلامی به ثبت رسانده‌اند، مردم نشان دادند استقلال و عزت خود را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی‌کنند.

منتظری متذکر شد: بدون شک حضور مردم مسئولیت همه متولیان را سنگین‌تر می‌کند، اعتقادم این است که مردم هیچ وقت کم نگذاشتند و تمامی توان خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند و مسئولان باید در اندیشه گره‌گشایی مشکلات باشند.

وی از مسئولان خواست گره‌گشای مشکلات مردم به‌ویژه مسائل معیشتی مردم باشند، ابراز کرد: مردم شایسته کرامت بیش از این هستند و مسئولان باید با خدمت بیشتر قدردان مردم باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، ۲۲ بهمن را تجلی تجدید میثاق ملت ایران با امام خویش دانست و افزود: دشمنان درصدد ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در مردم هستند غافل از آنکه راه ملت ایران راه سردار دل‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha