• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112217149
  • خبرنگار : 50039

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

خروش گرگانی‌ها در فجر ۴۴/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی‌ها

خروش گرگانی‌ها در فجر ۴۴/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی‌ها

ایسنا/گلستان همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه و با بصیرت دارالمؤمنین گرگان نیز همانند همه ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر آفریدند.

"گرگان" مرکز استان شمالی گلستان، پاره تن جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل وحدت بی‌مثال اقوام، فرق و مذاهب در سطح کشور زبانزد است.

اجتماع عظیم گرگانی ها برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نخستین ساعات صبح امروز در خیابان‌های امام خمینی(ره) و شهدا آغاز شد تا حدی که حضور هزاران نفری زنان، مردان، دختران و پسران سبب توقف حرکت راهپیمایی‌کنندگان در فاصله ۴۰۰ متری از امامزاده عبدالله (ع) که برای برگزاری جشن ۲۲ بهمن آماده شده بود، گردید.

حضور حماسی شهروندان این استان به خصوص دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن باری دیگر پاسخی کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داد.

خروش گرگانی‌ها در فجر ۴۴/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی‌ها

حضور پرشور مردم مشتی بر دهان دشمنان زد

هانیه دختر دهه هشتادی که به همراه دو نفر از دوستان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود، با بیان اینکه آمده است تا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیرد، تصریح کرد: حضور پرشور مردم استان گلستان که به رنگین‌کمان اقوام شناخته شده است، مشتی بر دهان دشمنان زد.

وی با اشاره به جمله "جانم فدای رهبر" که به روی سربند بسته شده بر پیشانی داشت، گفت: این را بسته‌ام تا آمریکا و دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند «سیدعلی لب تر کند جانم فدایش می‌کنم».

خروش گرگانی‌ها در فجر ۴۴/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی‌ها

الگوی حجاب ما حضرت فاطمه زهرا(س) است

فاطمه دختر دهه نودی که به همراه تعدادی از دوستان خود در جمع یک گروه بزرگ در حال اجرای سرود "سلام فرمانده" در میدان شهرداری گرگان بود، در خصوص مشارکت دهه نودی‌ها در این راهپیمایی توضیح داد: الگوی زندگی و حجاب من و دوستانم حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه من و دوستانم به عنوان یک دختر نسل جدید آمده‌ایم تا به دشمن بگوییم که آماده دفاع از کشور عزیزمان ایران هستیم، اضافه کرد: دشمنان این را بدانند که قطعاً اجازه نمی‌دهیم تا خون شهدای ما پایمال شود.

خروش گرگانی‌ها در فجر ۴۴/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی‌ها

باید برای پرچم جان داد

مهدی کودک ۷ ساله که به همراه پدر خود در خیابان شهدا به جمع راهپیمایی کنندگان پیوسته بود در حالی که در یک دست پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و در دست دیگر دست پدر خود را فشرده بود، تصریح کرد: من یاد گرفته‌ام که باید برای پرچم کشورمان جان داد.

این کودک در حالی که شعار "مرگ بر آمریکا" را زمزمه می‌کرد، گفت: راه شهدا ادامه دارد و برای کشورمان و دفاع از خون شهدا جان خود را تقدیم می‌کنیم.

خروش گرگانی‌ها در فجر ۴۴/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی‌ها

مشارکت ارزشمند مردم در جشن انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در حاشیه راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم نشان دادند همچنان پای آرمان‌های امام راحل (ره) ایستاده و گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند.

سیدعلی مهاجر حضور و مشارکت گسترده مردم در جشن انقلاب را هوشیارانه و بسیار ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: مردم نشان دادند که بصیر و هوشیار هستند و در همه میادین حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه این حضور مردمی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود، افزود: دشمن خیال می‌کند که مردم از آرمان‌های خود خسته شده‌اند و اینگونه حضور مردمی توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha