• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401112317279
  • خبرنگار : 50598

به دنبال بارش برف؛

فعالیت مدارس خنداب، شازند و سربند غیرحضوری شد

فعالیت مدارس خنداب، شازند و سربند غیرحضوری شد

ایسنا/مرکزی مدارس خنداب، شازند و سربند به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر غیرحضوری شد.

به گزارش ایسنا، اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس تصمیم جلسه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، کلیه مدارس و آموزشگاه ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی در شهرستان های خنداب، شازند و منطقه سربند، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه، در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت خوهند کرد.

بر اساس این گزارش این هفته دستگاه‌های اجرایی استان نیز جهت صرفه جویی در مصرف انرژی فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

استانداری مرکزی چهارشنبه هفته گذشته، در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به تداوم برودت و احتمال آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی(بویژه گاز و برق) و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بر اساس تصمیم جلسه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مقرر شده که با استفاده از ظرفیت بخش‌نامه‌های صادره، تمام دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها و شرکت‌های بیمه تجاری بازرگانی(به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط) از بیست و سوم تا بیست و هفتم بهمن با یک ساعت تأخیر آغاز به کار کنند.

مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره آموزش ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم نیز در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می کنند و ساعت آغاز فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه است.

ساعت فعالیت بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های بیمه تجاری بازرگانی با توافق شورای هماهنگی بانک ها و بیمه ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ برای کارکنان و ساعت ۸:۳۰ صبح برای مشتریان و پایان کار نیز ساعت ۱۴ برای مشتریان و ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای کارکنان است.

ساعت فعالیت شعب بانک‌ها و شرکت‌های بیمه در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ است.

جزئیات ساعت کار و فعالیت مراکز ورزشی در چارچوب مصوبات کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به مبادی ذی‌ربط ابلاغ می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha