• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401112317660
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

شورای شهر توسعه شهری را به نفع مردم تمام کند

شورای شهر توسعه شهری را به نفع مردم تمام کند

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در تصمیم‌سازی‌ها و تصویب طرح و لوایح، منفعت مردم را در نظر بگیرند و از موضوعات شخصی و سلیقه‌ای بپرهیزند.

علی محمدی کیا، امروز(یکشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه) در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر تیران، اظهار کرد: این نهاد مهم برای خدمت به مردم و پیگیری مطالبات شهروندان تشکیل شده و نباید موضوعات شخصی و سلیقه‌ای محور فعالیت آن باشد.

وی افزود: تمام اقدامات مدیریت شهری باید به نفع مردم تمام شده و مدیریت ارشد شهرستان نیز این موضوع را از اعضای شورای اسلامی مطالبه می‌کند.

فرماندار تیران و کرون با تأکید بر لزوم تصمیم‌سازی منطقی، مدبرانه، دوراندیشانه و کارشناسی شده، تصریح کرد: تصمیم‌های سلیقه‌ای و تحت فشار گروه‌های خاص سرمایه مردم و اعتماد عمومی را از بین می‌برد.

محمدی کیا، ادامه داد: اعضای شورای شهر نظرات کارشناسی و نیازهای واقعی شهر را در نظر بگیرند و در همه امور از ظرفیت و توان علمی شهروندان و افراد متخصص و خبره بهره ببرند و اگر تخصصی در یک عرصه ندارند، بدون آگاهی و دانش اظهار نظر نکنند.

وی با اشاره به استعفای شهردار تیران، گفت: اعضای شورای شهر تمام توان خود را برای انتخاب شهردار جدید به کار بگیرند و فرصت را از دست ندهند تا مسیر توسعه با مشکل روبرو نشود.

فرماندار تیران و کرون به دوری از حاشیه در انتخاب شهردار تأکید کرد و گفت: انتخاب شهردار را بر اساس شاخص‌های منطقی و کارشناسی شده قرار دهند تا فردی توانمند و دارای صلاحیت انتخاب و بعد از انجام فرآیند قانونی سریعاً مشغول فعالیت شود.

محمدی کیا از اعضای شورای شهر تیران خواست تا تمام نیازها و سلایق شهروندان را در نظر بگیرند و تنها به یک قشر خاص نپردازند و با ایجاد زمینه مشارکت گروه‌های مختلف مردمی، زمینه خدمت به جامعه را فراهم کنند.

وی القای ناامیدی در شهر را مایه نگرانی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از افراد در جایگاه‌های مختلف با شایعه‌پراکنی مایه ناامیدی می‌شوند که پاسخگویی به موقع و شفافیت در عملکرد می‌تواند این رفتارهای غلط را خنثی کند.

فرماندار تیران و کرون، شفافیت و ارائه گزارش به شهروندان را از الزامات شورای اسلامی شهر بیان کرد و یادآور شد: این موضوع بر اساس قانون یک وظیفه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha