• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401112418133
  • خبرنگار : 50212

مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری زرندیه مشکلات صنعتگران را برطرف می کند

مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری زرندیه مشکلات صنعتگران را برطرف می کند

ایسنا/مرکزی رئیس دادگستری شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه دستگاه قضائی نسبت به حل مشکلات حقوقی صنایع مصمم است، گفت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این شهرستان منجر به برطرف شدن مشکلات صنعتگران خواهد شد.

موسی زارعی مهر در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح جزئیات جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان زرندیه پرداخت و اظهار کرد: در این جلسه ابتدا مشکل دو شرکت تولیدی در زمینه تسهیلات معوق بانکی با حضور مسئولین بانک، مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت بانک عامل مربوطه، زمینه تسویه تسهیلات به صورت اقساط برای شرکت‌ها مهیا شد.

وی بیان کرد: در ادامه، مدیران عضو ستاد در جلسه به بیان نقطه نظرات خویش پیرامون تسهیل در حوزه تولید و صنعت پرداختند و فرماندار زرندیه بر لزوم تعامل بین کلیه دستگاه‌ها جهت حمایت از تولید بر محوریت دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقتصاد را هدف و نشانه قرار داده‌اند، تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان زرندیه در راستای ایفای نقش دستگاه قضایی در زمینه حمایت از تولید، تشکیل شده است و رفع موانع تولید زمینه ساز ایجاد اشتغال و در نتیجه کاهش وقوع جرم است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی حوزه قضایی زرندیه آمادگی خود را جهت بررسی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان با حضور کلیه مسئولین ذیربط اعلام می کند تا اجازه ندهیم معاندان نظام بخواهند صنعت و تولید کشور را با چالش مواجه کنند.

زارعی مهر افزود: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه که نتیجه آن از بین رفتن زمینه‌های جرم و آسیب‌های اجتماعی خواهد بود و تلاش برای رفع موانع تولید و تسهیل گری با حمایت قضائی در دستور کار دادگستری است.

وی بیان کرد: شهرستان زرندیه با سه شهرک صنعتی شامل مامونیه، زاویه و پرندک و شرکت‌های خارج از شهرک‌های صنعتی، نقش بسزایی در تولید انواع محصولات دارد که برای تحقق اهداف توسعه ای نیازمند حمایت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha