• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401112418590
  • خبرنگار : 50463

امام جمعه یزد مطرح کرد؛

رفع مشکل اشتغال کشور در سریعترین زمان از طریق صنعت پوشاک

رفع مشکل اشتغال کشور در سریعترین زمان از طریق صنعت پوشاک

ایسنا/یزد امام جمعه یزد در بازدید از یک کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی تفت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها، گفت: صنایع و مشاغل دانش بنیان می توانند بدون آلایندگی و با کمترین مشکلات در حوزه محیط زیست، به تولید و اشتغالزایی بالا برسند.

آیت الله «محمدرضا ناصری» در بازدید از یک کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی تفت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در تولید گفت: صنایع و مشاغل دانش بنیان می‌توانند بدون آلایندگی و با کمترین مشکلات در حوزه محیط زیست، به تولید و اشتغالزایی بالا برسند لذا لازم است که دولت از شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان حمایت کند.

وی با بیان این که صنعت نساجی در کشور و استان یزد باید توسعه یابد، افزود: صنعت پوشاک، صنعتی است که می‌تواند مشکل اشتغال کشور را در سریعترین زمان ممکن حل کند چرا که نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارد و می‌تواند کشور را از واردات پوشاک بی‌نیاز کند.

امام جمعه یزد در ادامه خاطرنشان کرد: اگر صنعت پوشاک در یزد و در سطح کشور تقویت شود، زنجیره صنعت نساجی کامل می‌شود و از کشت پنبه تا تولید پوشاک، رونق پیدا خواهد کرد.

وی  افزود: این طرح حتی در روستاها نیز قابل اجراست و با آموزش می‌توان این صنعت را ایجاد کرد و در کمترین زمان به آن رونق بخشید.

وی تولیدکنندگان و فروشندگان را به سود کم فراخواند و گفت: باید صبر کرد و بعضا نباید انتظار داشت سریع به سود دهی برسیم؛ ضمن اینکه در تولید باید به ارتقای کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ناصری با اشاره به اینکه در کنار تولید باید تولید ماشین آلات را نیز مدنظر قرار دهیم، افزود: باید با نوآوری و دستیابی به نیازهای خط تولید در داخل کشور و با استفاده از استعدادهای خوبی که در این زمینه داریم، در این حوزه نیز ورود کنیم.

رفع مشکل اشتغال کشور در سریعترین زمان از طریق صنعت پوشاک

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha