• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401112418806
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبرداد

پرداخت تسهیلات ۴۷۰ میلیونی به طرح‌های اقتصادی مقاومتی در آمل

پرداخت تسهیلات ۴۷۰ میلیونی به طرح‌های اقتصادی مقاومتی در آمل

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از پرداخت ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی امسال در این شهرستان خبر داد.

عابدین داغمه‌چی در گفت‌وگو با ایسنا در آمل، گفت: بیشتر تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی شامل دامداری، پرورش طیور، پرورش آبزیان، قالی بافی و پرورش زنبور عسل بوده است.

وی افزود: با پرداخت تسهیلات ایجاد طرح‌های مشاغل خانگی امسال توسط سپاه ناحیه شهرستان آمل برای حدود ۶۰ نفر به صورت مستقیم وغیرمستقیم شغل ایجاد شد.

متقاضیان بیکار در روستاها در اولویت تسهیلات مشاغل خانگی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل، پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را ویژ افراد بیکار ساکن در روستاها اعلام کرد و  گفت: متقاضیان بسیجی وافراد عادی می‌توانند با ارائه طرح‌های خود از این تسهیلات از ۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد کم استفاده کنند.

داغمه‌چی، اضافه کرد: آموزش‌های لازم برای کسب مهارت به متقاضیان ایجاد اشتغال نیز توسط افرادی که پیش از این با گرفتن تسهیلات مشاغل خانگی صاحب کسب و کار شده بودند، ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده بهینه و نتیجه بخش بودن پرداخت تسهیلات، تیم‌های ارزیاب و بازرسی باحضور در محل اجرای طرح نقاط ضعف و قوت آن را بررسی و در صورت نیاز به حمایت پشتیبانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت و توانمندی‌های بالایی برای اشتغال‌زایی دارد، یادآورشد: توسعه مشاغل خانگی یکی از مسائلی است که برای توسعه عمران و ایجاد اشتغال در روستاها به دنبال آن هستیم زیرا می‌تواند نقش بسیار خوبی در اشتغال جوانان داشته باشد و همچنین به بحث تولید نیز کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha