• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401112418830
  • خبرنگار : 50199

توسط جبهه مردمی گام دوم انقلاب انجام می‌شود

اجرای طرح پیشگامان اقتصادی در مازندران

اجرای طرح پیشگامان اقتصادی در مازندران

ایسنا/مازندران قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۳۱ تعاونی در پیشگامان اقتصاد مقاومتی داریم، گفت: در اجرای این طرح، یارانه‌ها به شکل کالابرگ تبدیل شده و در فروشگاه توسط مردم خرید و سود حاصل از این فروشگاه‌ها نیز پایان هر ماه به حساب مردم واریز می‌شود،همچنین قیمت‌ کالاهای این فروشگاه بدون واسطه با ۳۰ تا ۵۰ درصد کمتر از بازار به فروش می‌رسد.

سیدعلی سیدی تاجی در جمع خبرنگاران از تشکیل پیشگامان اقتصاد مقاومتی در مازندران خبرداد و گفت: این طرح به صورت آزمایشی در ساری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ در ۴۰ سالگی انقلاب، برنامه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مطرح شده است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب از جانب مقام معظم رهبری اعلام شد این بیانیه خطاب به جوانان بوده و ۳۹ بار از کلمه جوان استفاده شده که نشان از اهمیت و استمرار بخشی این موضوع دارد.

قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۷ این جبهه مردمی با رویکرد اقتصادی بدون وابستگی حزب، جناح و گروه‌های خاص شروع به فعالیت کرد و در این راستا سهم‌خواه نبوده و مردمی شدن امورات را در دست دارد.

سیدی تاجی با اشاره به اینکه ۳۱ تعاونی در پیشگامان اقتصاد مقاومتی داریم، ادامه داد: دغدغه‌های ما از ناکارآمدی بسیاری از مدیران است، با ایجاد تعاونی مصرف در شهرها مردم سهامداران اصلی خواهند بود.

قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی افزود: چهار شهرستان نکا، بهشهر، گلوگاه و محمودآباد برای ایجاد تعاونی‌ها به عنوان پایلوت شکل گرفته و از اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ این طرح آغاز می‌شود، اولویت نخست با تعاونی مصرف است‌.

سیدی تاجی با تاکید بر اینکه هر کاری مستلزم یک اقدام رسانه ای است، گفت: فراخوان این طرح در سایت www.prsiran.ir منتشر شده است، تا مردمی‌سازی اتفاق بیافتد و این اقدام برای اولین بار در ۱۰ استان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تبیین منویات رهبری هستیم و در این راستا ساختارمند و برنامه‌محور عمل می‌کنیم، اظهار کرد: در طول ۴۴ سال به عنوان نخستین جبهه مردمی به دنبال مردمی کردن امور هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha