• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401112720728
  • خبرنگار : 50184

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال 

زاگرس اسلام آبادغرب برابر مس کرمان حاضر نشد/ مدیرعامل باشگاه: بازیکن نداشتیم  

زاگرس اسلام آبادغرب برابر مس کرمان حاضر نشد/ مدیرعامل باشگاه: بازیکن نداشتیم  

ایسنا/کرمانشاه در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال، دیدار بین دو تیم زاگرس اسلام آبادغرب و مس کرمان به دلیل عدم حضور تیم زاگرس برگزار نشد. 

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عدم اعزام تیمش به کرمان برای حضور در این دیدار، با اشاره به مشکلات تیمش، اظهار کرد: ابتدای امسال برای حضور در این فصل از رقابت‌های لیگ شرایط تیم را آنالیز و مشخص کردیم که برای حضور در رقابت‌ها به چه میزان بودجه و چه بازیکنانی نیاز داریم. 

وی تصریح کرد: در نشست و دیدار با مسئولین استان از جمله استاندار پیشین، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان و رییس پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برآوردهای انجام شده برای حضور در لیگ را به اطلاع آنها رساندیم و میزان بودجه‌ای که باشگاه می توانست تامین کند و میزان بودجه‌ای که به عنوان کمک از استان می خواستیم را اعلام کردیم. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: مسئولین هم به ما قول دادند که حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای حضور در لیگ در اختیار ما قرار می‌دهند و حتی استاندار پیشین هم بر حضورمان در لیگ اصرار داشت و تاکید کرد که باید در رقابت‌های لیگ شرکت کنیم. 

وی ادامه داد: در نهایت مقرر شد نیمی از بودجه مورد نیاز برای حضور در لیگ را خود باشگاه تامین کند و نیمی هم از سوی استان تامین شود و بر این مبنا در رقابت‌های لیگ شرکت کردیم. 

اعظم اضافه کرد: ما به تعهدات خود عمل کرده و یک اسپانسر پیدا کردیم و از محل حمایت‌های این اسپانسر ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را هم در همان ابتدا پرداخت کردیم، اما هرچه گذشت هیچ خبری از قول های استاندار پیشین نشد و حتی به تماس‌ها و پیگیری‌های ما هم پاسخی نمی داد. 

وی یادآورشد: براساس منابعی که از محل حمایت اسپانسر تهیه کرده بودیم، تا هفته نهم رقابت های لیگ پیش رفتیم و حتی در رده ششم جدول لیگ قرار داشتیم، اما از این هفته بعد شرایط برای تیم سخت شد. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب افزود: حدود دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ، به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات جهانی، لیگ هم تعطیل شد و در همین برهه فدراسیون هم دستورالعملی صادر کرد مبنی براینکه اگر بازیکنی ۵۱ درصد از قرارداد خود را نگرفته می‌تواند قراردادش را یکطرفه با باشگاه فسخ کند. 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه باشگاه فقط ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بود، برای همین سرمربی و چهار بازیکن ما قرارداد خود را یکطرفه فسخ کردند. 

اعظم متذکر شد: پس از بازگشت تیم ملی و انجام دو بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ، چهار بازیکن دیگر تیم هم قرارداد خود را فسخ کردند و اینگونه دست تیم برای دیدار برابر مس کرمان خالی ماند. 

اعظم با بیان اینکه در حال حاضر تنها چهار تا پنج بازیکن داریم، افزود: بازیکنانی که فسخ قرارداد کرده‌اند همه با تیم‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و نمی توانیم آنها را برای ادامه حضور در لیگ در اختیار داشته باشیم. 

وی نداشتن پول و بازیکن را دو عامل اصلی عدم حضور تیمش برابر مس کرمان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ عنوان کرد و افزود: پس از این دیدار هم با فدراسیون مکاتبه کرده و شرایط تیم را برایشان توضیح دادیم. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه از رایزنی با استاندار جدید کرمانشاه برای حل مشکلات تیم خبر داد و گفت: خوشبختانه با حمایت استاندار جدید و اخذ موافقت فدراسیون قرار است امروز تعدادی بازیکن جوان جذب کنیم و از فردا تمریناتشان را شروع می‌کنند و برای دیدار بعدی در رقابت های لیگ حضور پیدا کنیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha