• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401112720986
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول در خراسان جنوبی:

ثبت‌نام در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان ادامه دارد

ثبت‌نام در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار  کرد: ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان که از اول بهمن امسال آغاز شد و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

محمدحسین خسروی، امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان خبر داد و گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش توسعه ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی از برگزاری این مسابقات در چهار فاز شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری خبر داد و بیان کرد: ثبت‌نام از اول بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: این مسابقات در تمامی فازها به صورت رایگان و دوره‌ای _ حذفی برگزار خواهد شد و طبق تفاهم‌نامه با فدراسیون پزشکی ورزشی، بیمه ورزشی مسابقات مینی فوتبال محلات با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

خسروی گفت: برگزاری این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی در دو بخش ویژه آقایان و بانوان در رده سنی افراد ۱۵ سال به بالا امکان‌پذیر است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: امکان ثبت نام انفرادی برای شرکت در این مسابقات نیز فراهم شده و در محلاتی که تیمی برای شرکت در مسابقات وجود ندارد، علاقمندان می‌توانند به صورت انفرادی ثبت‌نام کنند که طی آن فدراسیون این افراد را به تیم‌های دیگر اضافه کرده و یا در قالب چند تیم قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: تیم‌های برتر شهرستان و تیم‌های برتر در سطح استان به ترتیب ۲۰ میلیون تومان، ۱۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و مسابقات مرحله شهرستانی استان از پنجم اردیبهشت، مرحله استانی از ۱۰ خرداد، مرحله منطقه‌ای از ۲۰ تیر سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha