• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401120100113
  • خبرنگار : 30058

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان تاکید کرد:

ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی

ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان به ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی تاکید کرد.

قاسم محمدی شامگاه ۳۰ بهمن در نشست مشترک با رئیس و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی های شرکت کشت و صنعت مغان، افزود: این شرکت سالانه در حوزه های کشاورزی، دامی و صنایع تبدیلی اقدام به تولید محصولات متنوع می کند.

محمدی به ضرورت تدوین و تنظیم نظام جامع کشت و صنعت مغان تاکید و تصریح کرد: در ارتباط با آموزش و پژوهش اقدامات خوبی در کشت و صنعت شروع شده که با همکاری دانشگاه ها تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان توجه به حوزه دانش بنیان و تولید ثروت آفرین را از اولویت های این شرکت عنوان کرد و گفت: توجه جدی به زنجیره ارزش، برندینگ و صادرات نیز در دستور کار شرکت کشت و صنعت مغان قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم و توانمندی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: امید می رود همکاری های خوبی در حوزه آموزشی و پژوهشی، استفاده از نتایج پایان نامه ها و تدوین نظام و منشور راهبردی کشت و صنعت مغان با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم.

محمدی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری سمینار زنجیره ارزش، برندینگ، صادرات و بحران آب با مشارکت دانشگاه های محقق اردبیلی و تهران در کشت و صنعت مغان خبر داد.

 جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه این دانشگاه دارای جایگاه معتبر ملی و بین المللی است، گفت: در حال حاضر دانشگاه محقق اردبیلی در میان دانشگاه های جوان و تأسیس شده بعد از انقلاب دارای رتبه دوم کشوری است و این مهم نشان از تولیدات علمی برجسته و قابل قبول است.

وی به تعریف میز مشترک میان دانشگاه محقق اردبیلی و شرکت کشت و صنعت مغان تاکید کرد و افزود: با افزایش ارتباطات میان دانشگاه و کشت و صنعت مغان قطعاً شاهد حل مسائل و مشکلات و توسعه منطقه خواهیم بود.

رزمجو با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی دارای آزمایشگاه مرکزی مجهز و کتابخانه مرکزی غنی است، تصریح کرد: همچنین در حال اخذ مجوز برای راه اندازی آزمایشگاه استاندارد مواد غذایی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha