• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401120201411
  • خبرنگار : 50180

یک مسئول:

باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم

باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم

ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به معضل وجود معتادان متجاهر در کرمانشاه، گفت: باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم. 

علی شعبانی، امروز(دوم اسفند) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور استاندار برگزار شد، با بیان اینکه اجرای طرح‌های مقطعی در زمینه برخورد با معتادین متجاهر جواب نمی‌دهد، گفت: برای ساماندهی معتادین متجاهر باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون برخوردها در حوزه مقابله با معتادین متجاهر موقتی و محدود به اجرای طرح‌هایی مثل طرح نوروزی بوده، گفت: نباید این طرح‌ها مقطعی و محدود به زمانی خاص باشد و پس از آن کار رها شود.

شعبانی اشاره‌ای هم به زیاد شدن تعداد معتادین متجاهر در شهر کرمانشاه داشت و افزود: اگر قبلا معتادین متجاهر عمدتا در حاشیه شهر دیده می‌شدند، امروز این معتادین در همه جای کرمانشاه دیده می‌شوند.

شعبانی جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر را در کاهشی شدن آمار سرقت‌های خرد و نیز بالا رفتن امنیت روانی خانواده‌ها تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: معضل معتادین متجاهر باید به صورت ریشه‌ای حل شود. 

وی با بیان اینکه برای مقابله با اعتیاد نیاز به راه‌حل‌های جدید کاربردی داریم، گفت: اگر راه حل‌های پیشین در حوزه مقابله با اعتیاد جواب داده بود، الان نباید معتاد در کرمانشاه داشتیم.

کیوان گل آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه در پی افزایش ظرفیت مراکز نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر هستیم، افزود: ظرفیت لازم برای نگهداری 950 نفر معتاد متجاهر دیگر در کرمانشاه فراهم شده و از همین امروز آمادگی نگهداری این تعداد معتاد متجاهر را در کرمانشاه داریم.

وی ادامه داد: هم اکنون 570 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد کرمانشاه حضور دارند.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha