• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120301776
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

خبرهای ایسنا رویکردی مثبت و امیدآفرین دارد

خبرهای ایسنا رویکردی مثبت و امیدآفرین دارد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: خبرهای اردستان در خبرگزاری ایسنا با رویکردی مثبت و ایجاد امیدآفرینی نقش پررنگ‌تری داشته و در کنار انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها درد جامعه نیز در این خبرها گفته می‌شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، شامگاه(سه‌شنبه،۲ اسفند) در کمیته فضای مجازی شهرستان اردستان، اظهار کرد: جلسه کمیته فضای مجازی شهرستان با هدف همدلی و همگرایی بین مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان اردستان برگزار و باعث ایجاد یک اردستانی با نشاط، شاداب و در مسیر پیشرفت می‌شود.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های فضای مجازی شهرستان هم‌گرا و همراه مسئولان شهرستان در راستای پیشرفت اردستان تلاش می‌کنند. اکنون تولید خبرهای خوبی را از خبرنگاران شهرستان اردستان شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با اشاره به انتشار خبرهای شهرستان اردستان در خبرگزاری‌های استان، گفت: در بین خبرگزاری‌های استان، خبرهای شهرستان اردستان در خبرگزاری ایسنا با رویکردی مثبت و ایجاد امیدآفرینی نقش پررنگ‌تری داشته و در کنار انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها درد جامعه نیز در این اخبار گفته می‌شود که در کشور و استان تأثیر خود را گذاشته است.

احمدی طباء با ابراز رضایتمندی از حوزه خبری شهرستان اردستان، تصریح کرد: به تمام مسئولان شهرستان بارها تأکید کردیم باید پاسخگوی رسانه‌های شهرستان باشند و نسبت به گلایه، مطالبات مردم و پیام مخاطبان کانال‌های مجازی بی‌توجه نباشند. مطمئناً اگر رسانه‌ها و فضای مجازی شهرستان به کمک مسئولان بیایند اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

وی به نقش رسانه‌ها در همراهی و انعکاس اخبار و عملکرد ادارات اشاره کرد و گفت: گاهی مواقع دیده می‌شود رسانه‌ها هجمه زیادی به اداره‌ای وارد می‌کنند که نشان از ضعف مدیر و مسئولان آن اداره در ارتباط و تعامل با رسانه‌ها دارد. تعامل بین ادارات و رسانه‌ها در جهت روحیه امید و نشاط اجتماعی به شدت نیاز است و باید تقویت شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه شهرداری‌های شهرستان که وظیفه خدمات‌رسانی به مردم را دارند باید تعامل بهتر و بیشتری با رسانه‌های اردستان برقرار کنند، گفت: اکنون حلقه مفقوده بین رسانه‌ها و شهرداری اردستان تعامل و همکاری است که باعث شده هجمه زیادی به مدیریت شهری وارد شود.

رویکرد پلیس اردستان اطلاع‌رسانی و پیشگیری از سرقت خواهد بود 

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در این جلسه گفت: فضای مجازی و سایبری جنگی است که در آن خون و خونریزی را شاهد نیستیم، ولی چنان بلایی بر سر جامعه می‌آورد که اثرات آن از ده‌ها جنگ فیزیکی برای جامعه بیشتر است.

سرهنگ مصطفی صادق‌زاده تصریح کرد: شاهد رشد کلاهبرداری‌های سایبری و جرائم فضای مجازی در سطح شهرستان هستیم که می‌طلبد برای جلوگیری و افزایش اطلاعات استفاده‌کنندگان فضای مجازی و نحوه کلاهبرداری‌ها، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی ارتباط قوی‌تر و بیشتری را با پلیس فتا فرماندهی انتظامی اردستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات تلخ و کلاهبرداری‌هایی که انجام می‌شود به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از فضای سایبری و مجازی است، گفت: از اصحاب رسانه شهرستان اردستان انتظار داریم برای کاهش جرائم و پیشگیری از کلاهبرداری‌های فضای سایبری و مجازی کمک حال پلیس فتای شهرستان باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران تزریق امنیت به جامعه است و از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انتظار داریم ما را در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند. رویکرد پلیس شهرستان اردستان در سال جدید یک رویکرد اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم و پیشگیری از سرقت خواهد بود.

صادق زاده خاطرنشان کرد: از رسانه‌های شهرستان درخواست داریم نسبت به عملکرد و خدمات در حق فراجا بی‌مهری نکنند و همراه و همگام پلیس در جهت ایجاد امنیت پایدار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha