• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401120302533
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

تقویت انگیزه تولید در سرمایه گذاران امری ضروری است

تقویت انگیزه تولید در سرمایه گذاران امری ضروری است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه تقویت انگیزه تولید در سرمایه گذاران امری ضروری است، گفت: به موازات تقویت اشتغال مولد، زمینه وابستگی به حداقل ممکن کاهش یابد.

اسدالله عباسی امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان، با تبریک فرارسیدن ماه شعبان، حمایت از تولید را گامی در مسیر توسعه پایدار اقتصادی و تلاشی ارزشمند برای بالندگی اجتماعی خواند و گفت: رفع موانع تولید و تسهیل گری در این بخش نیازمند اقدامات عملی و میدانی است.

وی با گلایه از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در مواجهه با تولیدکنندگان، تاکید کرد: تقویت انگیزه تولید در سرمایه گذاران امری ضروری است، از این رو تسریع در روند اعطای مجوزها و تامین اعتبارات بانکی برای سرمایه گذاران عرصه تولید در چارچوب قانونی مورد تاکید است.

استاندار گیلان جهش تولید را نیازمند عزم همگانی دست اندرکاران این عرصه خواند و گفت: مسئولان براساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید در خدمت تولیدات مورد نیاز جامعه باشند تا به موازات تقویت اشتغال مولد، زمینه وابستگی به حداقل ممکن کاهش یابد.

عباسی بر لزوم دست گیری از فعالان بخش تولید و اشتغال تاکید و خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای موثر در جهت تسهیل و رفع موانع تولید از سوی کارشناسان امر به صاحبان بنگاه های تولیدی الزامی است که باید جدی تر به آن پرداخته شود.

وی نظارت بر هزینه کرد اعتبارات بانکی دریافتی از سوی تولیدکنندگان را بسیار با اهمیت خواند و ادامه داد: باید با رصد و دقت از این منابع در جهت تولیدافزایی و بهبود فضای کسب و کار در استان استفاده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان حمایت از تولید به ویژه تولیدات دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: از مدیران انتظار دارم بیش از پیش از تولید حمایت کنند و با کاغذبازی اداری، روند اجرای اقدامات توسعه ای را به تعویق نیاندازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha