• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401120704885
  • خبرنگار : 50184

سرپرست ورزش و جوانان استان:

جامعه کرمانشاه به شور و نشاط نیاز دارد

جامعه کرمانشاه به شور و نشاط نیاز دارد

ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه کرمانشاه به شور و نشاط نیاز دارد، گفت: یکی از راه‌های ایجاد شور و نشاط در جامعه توسعه ورزش است.

منوچهر حاتمی، امروز(هفتم اسفند) در مجمع سالیانه هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه، با اشاره به نیاز مردم به شادی و نشاط، اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش شادی و نشاط در بین مردم کمک کند، توسعه ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: ورزش همگانی هم از سوی مقام معظم رهبری و هم از طرف مسئولین کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته و در برنامه ششم توسعه هم روی آن تاکید شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم با مردمانی شاداب و بانشاط داشته باشیم، باید ورزش همگانی را توسعه دهیم و روی آن فرهنگ سازی کنیم.

وی با تاکید براینکه توجه به ورزش همگانی در کرمانشاه به جد در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: جامعه کرمانشاه به واسطه بحران‌ها و حوادثی که از گذشته تاکنون پشت سر گذاشته، در شرایطی است که به شادی و نشاط زیادی نیاز دارد، بنابراین توسعه ورزش همگانی را به صورت جدی مورد توجه قرار داده‌ایم.

حاتمی یادآورشد: تاکنون برنامه‌های خوبی در حوزه  ورزش همگانی انجام گرفته، اما برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم انتظار می رود که برخی دستگاه‌های ذیربط نیز پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: اگر هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط را داشته باشیم، می‌توانیم برنامه‌های بسیار خوبی را در سطح استان در حوزه ورزش همگانی اجرا کنیم تا یک شور و نشاط جمعی حاصل شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان یادآورشد: همه رشته‌هایی که برای ایجاد شادی و نشاط در بین مردم لازم است، در هیات همگانی وجود دارد، بنابراین  برای قرار گرفتن آن در مسیر رشد، توسعه و ارتقاء تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha