• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401120704970
  • خبرنگار : 50184

جشنواره "رمضان بهاری" در کرمانشاه برگزار می‌شود

جشنواره "رمضان بهاری" در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره رمضان بهاری در کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

نریمان رحمانی، امروز(هفتم اسفند) در مجمع سالیانه هیات ورزش همگانی استان، با اشاره در پیش بودن ایام نوروز، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در این ایام میزان تحرک مردم کاهش پیدا می کند، هرساله برنامه‌هایی را برای بالا بردن میزان تحرک مردم و ایجاد شادی و نشاط در جامعه برگزار می‌کنیم.

وی افزود: برای نوروز پیش رو هم به مانند سالهای گذشته برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم، اما از آنجایی که نوروز 1402 مقارن با ایام ماه مبارک رمضان است، تلاش شده تا در این برنامه‌ها هر دو مناسبت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات همگانی استان کرمانشاه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز امسال را جشنواره "رمضان بهاری" عنوان کرد و گفت: این جشنواره قرار است با همکاری شهرداری کرمانشاه برای اولین بار در استان برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه در این جشنواره که از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته سه برنامه جذاب مانند بازیهای فکری، ورزش مادر و دختر، پدر و پسر و... را پس از افطار برگزار خواهیم کرد.

رحمانی اضافه کرد: همچنین برای سال آینده برنامه پیاده‌روی هفتگی را در همه شهرستانها برگزار خواهیم کرد، بگونه‌ای که در هر شهرستان یک روز خاص به عنوان روز پیاده روی انتخاب می‌شود.

وی در ادامه از تدارک برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات در استان خبر داد و گفت: در حال ثبت نام برای این مسابقات هستیم و تاکنون حدود 900 تیم در استان ثبت نام کرده‌اند.

رئیس هیات همگانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: رده سنی در نظر گرفته شده برای این مرحله از مسابقات مینی فوتبال محلات بازه سنی 15 تا 18 سال است که در این رابطه طبق تفاهمی که با آموزش و پرورش داشته ایم، به دبیرستانها رفته‌ایم تا مسابقات را از آنجا شروع کنیم.

وی در پایان از برنامه ریزی برای برگزاری لیگ داژبال، جشنواره ماهیانه بازی کودک در همه شهرستانها و توسعه پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha