• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401120805907
  • منبع : نمایندگی سمنان

گلایه رئیس کل دادگستری از میانگین بالاتر نرخ برخی کالا و خدمات در سمنان

گلایه رئیس کل دادگستری از میانگین بالاتر نرخ برخی کالا و خدمات در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان بر لزوم جلوگیری از افزایش بی‌رویه‌ قیمت کالاها در آستانه نوروز تاکید کرد و گفت: نرخ برخی کالا و خدمات در سمنان در مقایسه با دیگر شهرها بالاتر است.

محمدجعفر عبداللهی ۸ اسفندماه در دیدار با مهدی طیبی رئیس و جمعی از مدیران تعزیرات حکومتی استان سمنان بر ضرورت بررسی چرایی این مهم تاکید و اظهار کرد: باید دلایل نرخ بالاتر کالا و خدمات در سمنان بررسی و چرایی آن برای مردم تشریح و در صورت نبود توجیه، قاطعانه با متخلفان احتمالی، برخورد شود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان در همین ارتباط گفت: باید از کمبود برخی از کالاها و عرضه قیمت نامتعارف برخی از مواد غذایی در استان جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان به دنبال کار ثمربخش است تا در نتیجه آن آرامش در جامعه ایجاد شود و لذا با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که امنیت روانی و آرامش مردم را خدشه‌دار می‌کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

عبداللهی با اشاره به ایام پایانی سال و لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه‌ قیمت کالاهای اساسی و اهمیت نظارت و بازرسی بر اصناف، خطاب به مسوولان سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: برای رفع دغدغه های معیشتی مردم اهتمام بیشتری داشته باشند و برنامه‌ریزی کنند.

وی رسیدگی به پرونده های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی را تنها ملاک عمل ندانست و افزود: پاسخگویی به نیازهای مردم در این بخش ضروری است.

این مقام ارشد قضایی اظهار کرد: مدیریت گروه های نظارت و بازرسی بر اصناف به شیوه‌ای انجام شود که نتیجه آن ایجاد ثبات و امنیت در بازار و منتهی به آرامش خاطر شهروندان شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: رسالت ناظران بر بازار در زمان کنونی، از اهمیت و تأثیر بیشتری برخوردار است و حضور سازمان تعزیرات حکومتی باید بیش از گذشته جلوه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha