• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401120806098

برگزاری رویداد "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده" در شیراز

برگزاری رویداد "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده" در شیراز

ایسنا/فارس طی روزهای دهم تا دوازدهم اسفند امسال، شیراز میزبان رویدادی ملی با عنوان "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده" خواهد بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس و رئیس شورای برگزاری این رویداد دوشنبه ۸ اسفند در یک نشست خبری، با اشاره به برگزاری چند پیش رویداد قبل از برنامه اصلی، گفت: این رویدادها شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی رایگان گردشگری است که از ۱ تا ۷ اسفندماه ۱٤۰۱ در تالار دکتر مصطفوی ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

علی سیدنصیری اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های تجربه نگاری با حضور متخصصین گردشگری، از دیگر برنامه‌های پیش رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شیراز است.

رئیس شورای برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: استارتاپ ویکند یک گردهمایی آموزشی و تجربی برای کارآفرینان و افراد ایده پرداز است تا در جریان آن بتوانند ایده‌های خود را با یکدیگر در میان گذاشته و آن‌ها را در معرض قضاوت داوران و مربیان قرار دهند.

او تعدد شرکت کنندگان و برگزاری رویدادهای مشابه در سراسر جهان را از ابعاد مهم این رویداد برشمرد و اضافه کرد: این رویداد دومین رویداد استارتاپی در سال ۱۴۰۱ است که برای شناسایی، رشد و توانمند سازی ایده‌های نوآور و طرح‌های دانش بنیان توسط شرکت همیارنت در استان فارس برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری رویداد ملی "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده" نیز هدف اصلی برگزاری این رویداد که توسط شرکت همیارنت وابسته به سازمان همیاری شهرداری های فارس برگزار می‌شود، تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی به افراد مشتاق به راه‌اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده مطابق اصول علمی کسب و کار در حوزه گردشگری براساس فناوری‌های نوین است.

حمیدرضا بنان ماه با بیان اینکه این رویداد سه روزه در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد و علاقمندان به شرکت در آن می‌توانند از طریق سایت https://event.hamyar.net ثبت‌نام کنند، از پیش بینی امکان اسکان شرکت کنندگان غیربومی، خبر داد.

مدیر برگزاری رویداد ملی "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده"؛ فناوری و گردشگری دسترس پذیر، فناوری و گردشگری و اقتصاد شهری، فناوری و گردشگری مذهبی-تاریخی و فرهنگی و تجاری، رویداد، سلامت و خوراک و اکوتوریسم شهری، فناوری و بیمه، خدمات مالی و پشتیبان، فناوری و حمل و نقل گردشگری، فناوری و گردشگری خلاق و تجربه محور، فناوری و گردشگری از راه دور، فناوری و میراث ناملموس و فناوری و صنایع دستی و هنرهای سنتی را از مهمترین محورهای اصلی رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده اعلام کرد.

بنان ماه عنوان کرد: همچنین تسهیل ارتباط بین ایده پردازان و سرمایه گذاران، بازسازی رونق استارتاپ‌های گردشگری شیراز پس از کرونا، توسعه روابط و اشتراک تجربیات گردشگری در حوزه فناوری و تسهیل فرآیند بازاریابی برای ذی نفعان گردشگری از جمله چشم اندازهای رویداد استارتاپ گردشگری فناوری، گردشگری و آینده است.

او خاطرنشان کرد: در این رویداد آموزشی و تجربی ٣ روزه، برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقمندان به استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و فعالان گردشگری گرد هم می‌آیند تا طی ٥٤ ساعت ایده‌های خود را مطرح کنند، تشکیل گروه دهند و ایده خود را اجرا کنند.

دبیر اجرایی این رویداد نیز با یادآوری اینکه به گروه‌های برنده جوایزی تعلق خواهد گرفت، افزود: بر این اساس به تیم اول ۵۰ میلیون تومان، تیم دوم ۳۰ میلیون تومان و تیم سوم ۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

الهام مشکل گشا، افزود: پذیرش در مراکز تخصصی شتاب دهی در استان فارس در کنار حضور سرمایه گذار در بخش خصوصی و دولتی برای حمایت از ایده‌ها و کارت طلایی حامی رویداد از دیگر جوایز نفرات برتر استارتاپ ویکند، گردشگری فناوری و آینده شیراز است.

انتهای رپرتاژآگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha