• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120906861
  • خبرنگار : 50039

فرمانده انتظامی گلستان عنوان کرد:

رتبه نخست کشوری گلستان در اعتماد مردم به پلیس

رتبه نخست کشوری گلستان در اعتماد مردم به پلیس

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این استان رتبه اول کشوری را در اعتماد مردم به پلیس دارد، گفت: این حسن اعتماد بسیار ارزشمند است.

سردار سعید دادگر امروز سه شنبه نهم اسفند در آیین اهدای جایزه ملی احسان که با هدف تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس دماسنج جامعه است و آسیب‌های اجتماعی را متفاوت از دیگر اقشار می‌بیند.

وی ترویج اخلاق مداری را از اولویت‌های پلیس در استان گلستان دانست و ادامه داد: عمق فرهنگی، خیرخواهی و انسانیت در میان اقوام ساکن در استان گلستان مشهود بوده و این بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه پلیس هر کجا که لازم بوده در کنار مردم قرار گرفته و برای ایجاد امنیت جان خود را فدا می‌کند، افزود: پلیس گلستان رتبه اول اعتماد مردمی را در سطح کشور به خود اختصاص داده و این حسن اعتماد بسیار ارزشمند است.

وی مشکلات معیشتی را از اتفاقات بد جامعه کنونی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: مردم متکی به حداقل‌ها هستند و باید بدانیم که کجای کار هستیم و برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنیم.

دادگر با تأکید بر اینکه باید هر چه در توان داریم برای پیشگیری و یا به حداقل رساندن وقوع جرم به‌کار گیریم، تصریح کرد: برای کاهش خشونت‌های اجتماعی باید همه همکاری کنند و فرهنگ‌سازی به شکل ریشه‌ای انجام شود.

وی به جایگاه خوب مرکز مشاوره نیروی انتظامی گلستان در برخورد با متهمان، مجرمان و سایر اشخاص اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های قضایی که نیروی انتظامی به دادگستری ارجاع داده است، حل و فصل شده است.

این مقام انتظامی ملت ایران را پیرو مکتب امام حسین (ع) و ادامه دهنده آرمان‌های امام خمینی (ره) و ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: ما پیرو امامی هستیم که اخلاق سرلوحه همه کارهایش بوده و به همین دل است که شاهد مشارکت پرشور مردمی در همه کارهای خیر هستیم.

گفتنی است، در پایان این آیین، جایزه ملی احسان به ۳۰ نفر از شخصیت‌های سرشناس و برجسته استان گلستان به عنوان جهادگران نمونه در حوزه های مختلف اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha