• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120906871
  • خبرنگار : 50477

طی حکمی از سوی معاون وزیر علوم؛

دکتر حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» کشور شد

دکتر حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» کشور شد

ایسنا/گلستان طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، رئیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گلستان به عنوان دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی وزارت علوم شد.

بدون تردید آنچه بیش از همه در این روزها کشور لازم و حیاتی است توجه به همبستگی و انسجام جمعی حول هویت ملی کشور است که این نیاز در فضای دانشگاهی و میان دانشجویان به عنوان موتور محرکه جامعه و اعتلا بخش این مرز و بوم بیش از پیش محسوس است.

از این رو تشکیل کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان یک ابتکار ارزشمند و به هنگام در دستور کار قرار گرفته که می تواند اثرات ثمربخش خود را به زودی به منصه ظهور برساند.

دکتر «عبدالحسین کلانتری» معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همین منظور طی حکمی با توجه به سوابق و فعالیت های انسجام بخش رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان، دکتر «حسن بیارجمندی» را به عنوان دبیر این کارگروه مهم و حساس منصوب کرد.       

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تعهـد، دانش و توانمنـدی های جنابعالی و با پیشـنهاد مـدیرکل محترم سیاسـتگذاری و برنـامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، به عنوان «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» این معاونت منصوب می شوید.

انتظـار می رود بـا همکـاری معاونـان، مـدیران و کارشـناسان فرهنگی و اجتمـاعی دانشـگاه‌هـا و صـاحب نظران ایـن حـوزه، بـا بررسـی موضـوع درجلسـات هـم اندیشـی و هـم فکری، راهبردهـا و راهکارهای مناسبی برای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها تمهید نمائید.

به گزارش ایسنا دکتر حسن بیارجمندی دستیار استاندار گلستان در امور اقوام و مذاهب و همچنین مشاور شورای هماهنگی معاونین فرهنگی دانشگاههای منطقه ۲ کشور نیز بوده و به عنوان یکی از تحلیل گران فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای سالها به فعالیت مشغول بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha