• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121108060
  • خبرنگار : 50038

کمک ۵۸ میلیونی خیرین سلامت ملایر برای بیماران نیازمند

کمک ۵۸ میلیونی خیرین سلامت ملایر برای بیماران نیازمند

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از واریز ۵۸ میلیون تومان به همت خیرین سلامت شهرستان برای درمان بیماران سخت درمان نیازمند در ماه گذشته خبر داد و گفت: برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان واریز شده است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: در طول یک ماه گذشته واریزی قلک ها ۷۰۰ هزار تومان، واریز برای تهییه سبد کالا سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پنج میلیون تومان به منظور ذبح گوسفند، ۲۵ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان واریزی صندوق صدقات مجمع بوده که همگی در موارد فوق هزینه شده است.

وی به واریز مبلغ حدود شش میلیون تومان  توسط پرسنل مرکز بهداشت،شبکه ، بیمارستان های امام حسین(ع) و مهر ملایر برای درمان بیمارن نیازمند خبر داد و گفت: همچنین یک میلیون تومان  نیز در امور خیر با صلاحدید مجمع صرف شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در مورد عملکرد واحد مددکاری، ادامه داد: ماه گذشته ۳۰۲ مورد به واحد مددکاری مراجعه داشتند که از این تعداد هفت  فقره پرونده برای بیماران سرطانی و صعب‌العلاج  تشکیل شد و به یک بیمار سرطانی مبلغ سه میلیون تومان کمک هزینه پرتو درمانی و شیمی درمانی پرداخت شد.

آذرهمایون به پرداخت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار  تومان هزینه دارو و درمان و معیشتی به بیماران نیازمند، ذبح سه راس گوسفند و توزیع ۶۵ بسته گوشت اهدایی،  توزیع ۱۵ بسته سبد غذایی ، توزیع وسایل کمک توانبخشی شامل اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، تشک مواج، ساکشن و تخت بیمارستانی به تعداد  ۸۱ مورد به صورت امانی، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه  ۲۳ مورد موارد بهداشتی درمانی مانند انسولین، ایزولایف و.... نیز توزیع شد، خاطرنشان کرد: همایش نکوداشت خیرین عرصه سلامت برگزار و نقاط ضعف و قوت ششمین همایش نکوداشت خیرین عرصه سلامت بررسی شد و از ۲۵ نفر از خیرین و مددکاران مجمع خیرین تجلیلی به عمل آمد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در رابطه با تجهیزات اهدایی به مجمع خیرین سلامت، افزود: اهدای سه دستگاه فشارخون سنج دیجیتال، از طرف خیرین میلاد حمزلویی به نیات از طرف شادروان ملک مهدیان، اهدای یک عدد ویلچیر توسط محمد حسین صالحی،  اهدای یک عدد تشک مواج از طرف خانواده مرحوم اقدس بحرینی، اهدای یک عدد تشک مواج، واکر و ایزیلایف به نیابت از مرحوم احمد بختیاری زاده ، اهدای یک عدد دستگاه دستگاه فتوتراپی به بیمارستان مهر ملایر توسط آذردخت آذرهمایون به نیابت از شادروان سرهنگ حاج حسین خلیلی و اهدای یک دستگاه نبولایزر به بیمارستان مهر ملایر از محل مساعدت جمعی از خیرین، رقم خورد.

آذرهمایون با اشاره به خدمات واحد پرستاری، گفت: انجام ۲۰ مورد خدمات پرستاری رایگان در منزل بیماران نیازمند و صدور ۱۵ مورد کارت اهدای عضو از دیگر خدمات انجام شده مجمع خیرین سلامت ملایر بوده که انتظار می رود در آستانه نوروز و ماه رمضان این خدمات بیشتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha