• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401121309642
  • خبرنگار : 50356

مدیر عامل شرکت ملی پست خبر داد

جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی

جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت ملی پست از اختصاص ۸۰۰ دستگاه موتور برقی به کارکنان پست خراسان رضوی بر اساس توافقنامه شرکت ملی پست و شهرداری مشهد خبر داد.  

محمود لیائی در دیدار با معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درباره جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی اظها کرد: به کارگیری موتورهای برقی در چرخه‌ی حمل و نقل پستی پایتخت در راستای تحقق دولت سبز و حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است. استفاده از این موتورها به دلیل حذف آلایندگی، سلامت کارکنان و کاهش لرزش موتور، مورد استقبال موزعین قرار دارد.

وی افزود: بر اساس توافقنامه شرکت ملی پست و شهرداری مشهد ۸۰۰ دستگاه موتور برقی با تخصیص تسهیلات بانکی به کارکنان پست این استان تعلق خواهد گرفت که از این تعداد ۱۸۰ دستگاه با تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض به موزعین استان که در صف اول جابه‌جایی مرسولات پستی واگذار می‌شود.

در ادامه این نشست سید خلیل منبتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، اظهار کرد: روزانه بالغ بر ۶ میلیون سفر از طریق مترو، اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت در مشهد انجام می‌شود که پست نقش موثری در کاهش سفرها ایفا می‌کند.

وی ضمن ابراز خرسندی از توافق شهرداری و پست در خصوص اجرای طرح‌هایی که منجر به کاهش آلودگی محیط زیست و روان‌سازی ترافیک می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات برای به‌ کارگیری وسایط نقلیه مدرن به ویژه موتورهای برقی پستی، اقدامی مثبت در راستای کنترل آلایندگی و تسهیل در خدمت رسانی شهری است.

در ادامه این نشست سیدجعفر شمس، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد، با تاکید بر توسعه همکاری پست و شهرداری مشهد، از اجرای تفاهم‌نامه حمل و نقل هوشمند کالا در نواحی پستی به عنوان هاب‌های توزیع کالا و مرسولات شهر مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست خراسان رضوی امضاء تفاهم‌نامه شرکت ملی پست با شهرداری مشهد در خصوص خرید و به کارگیری موتورهای برقی، هم‌راستا با تفاهم‌نامه‌ای است که ماه گذشته، طی مراسمی رسمی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور،  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران و مدیر عامل شرکت ملی پست در موزه ارتباطات تهران منعقد شد که طی آن قرارداد خرید ۷۰۰ دستگاه موتور برقی در ناوگان موتوری به امضا رسید و به کارگیری ۱۰۰ دستگاه نیز در پست استان تهران آغاز شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد بر اساس تفاهم‌نامه بین پست و شهرداری مشهد، نیاز پست مشهد اعلام شد تا پس از طرح در شورا و تایید آن، مساله بهره‌مندی موزعین از تسهیلات بلاعوض اجرائی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha