• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401121409834
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

با کسی که مسئولیت می‌گیرد قرارداد دائمی نداریم

با کسی که مسئولیت می‌گیرد قرارداد دائمی نداریم

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در حوزه انتصابات استان تلاش شده از افرادی که شایستگی و توانمندی لازم را برای رساندن سازمان به اهداف مورد نظر دارند استفاده شود، البته در این مقوله با کسی که مسئولیت می‌گیرد قرارداد دائمی نداریم و در صورت ضعف عملکرد مسئولان منصوب شده جابه‌جا خواهند شد.

محمدمهدی اعلایی شب گذشته ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در نشست با اقشار مختلف جوانان استان قزوین که با حضور تعدادی از مدیران استانی و مدیران کل ستادی استانداری در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: در استان قزوین تلاش شده تا از ظرفیت جوانان در مصادر تصمیم‌گیری‌های استانی در قالب مدیران دستگاه و دفاتر استفاده شود و در حوزه‌های مشورتی و ایده گرفتن هم از ظرفیت جوانان استفاده کرده‌ایم و از این پس هم استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: در رصدهایی که در سطح ملی انجام شده استان قزوین در به‌کارگیری جوانان نسبت به استان‌های دیگر پیشرو بوده که این موضوع نشان دهنده اهمیت دادن مجموعه مدیریتی استان به جوانان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه انتصابات استان تلاش شده از افرادی که شایستگی و توانمندی لازم را برای رساندن سازمان به اهداف مورد نظر دارند استفاده شود، البته در این مقوله با کسی که مسئولیت می‌گیرد قرارداد دائمی نداریم و در صورت ضعف عملکرد مسئولان منصوب شده جابه‌جا خواهند شد.

وی بیان کرد: ذکر این نکته هم نیاز است که همه اختیار انتصابات به ویژه در حوزه مأموریتی وزارتخانه‌ها برعهده استاندار نیست و وزرای ذیربط هم باید در بحث انتصاب به توافق مشترکی برسند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش بارها تأکید شده در کلیشه‌ها اقدامی صورت نگیرد و با کشف استعدادهای موجود به سمت تحول در  این مسیر برویم.

وی با بیان اینکه نیروهای جوان و خلاق باید برای مدیریت مدارس انتخاب شوند، افزود: وقایع اخیر نشان داد که در آموزش و پرورش نقایصی وجود دارد که اتفاقا آسیب‌زا هم بوده است و باید در این حوزه اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: در استان در حوزه رسانه مشکل وجود دارد و با وجود اینکه ظرفیت‌های رسانه‌پذیر زیادی وجود دارد ولی در این زمینه ضعف احساس می‌شود؛ در روزگار فعلی که ایجاد رسانه دشواری سابق را ندارد، جنبش‌های تحول آفرین و پیشران اجتماعی در قالب رسانه می‌تواند شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد یأس، منفی‌بافی و منفی‌نگری در جامعه، هنر نیست و موضوعات باید در کنار استراتژی و هدف دنبال شود، اظهار کرد: هر کسی که می‌خواهد داعیه‌دار رشد و تحول در جامعه باشد اول خودش باید به این موضوع دست پیدا کند و جامعه جوان باید برای خود برنامه‌ریزی داشته‌ باشد تا تحول اجتماعی را ایجاد کند.

این مسئول بیان کرد: جوانان هم‌فکر و دغدغه‌مند علاوه بر راه‌اندازی رسانه می‌توانند با تشکیل ساختار و پبشبرد هدفمند امور در قالب سازمان‌های مردم نهاد موضوعات را دنبال کنند تا به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: نباید داشته‌ها را نادیده گرفت، چرا که دشمن به دنبال ناامیدی و ایجاد دوقطبی در جامعه است و باید در یک بستر فرهنگی متعالی در کنار هم قرار گرفته و مسائل و مشکلات را برطرف کنیم.

اعلایی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ پروژه متوقف شده بیمارستانی در استان وجود ندارد و تا ۲ سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در حوزه زیرساخت‌ها رخ خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha