• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401121510601

استاندار قم تاکید کرد؛

از امروز به فکر نوسانات برق در فصل گرما باشید!

از امروز به فکر نوسانات برق در فصل گرما باشید!

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در این نوسانات برق ضررهای بسیاری به مردم می‌رسد که باید تلاش شود هرچه سریع‌تر این نوسانات رفع شود.

سیدمحمدتقی شاهچراغی شامگاه یک‌شنبه ۱۴ اسفندماه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به نزدیکی فصل گرما، گفت: شرکت توزیع نیروی برق باید هرچه سریع‌تر برای مدیریت مصرف و رفع نوسانات برق برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در این نوسانات ضررهای بسیاری به مردم می‌رسد که باید تلاش شود هرچه سریع‌تر این نوسانات رفع شود.

استاندار قم بااشاره به اعمال برخی محدودیتها برای بخش صنعت و کشاورزی، برای پایداری شبکه برق خانگی گفت: هرچند ما در تابستان ۱۴۰۱ شاهد کاهش جدی قطعی برق در بخش خانگی بودیم اما امسال باید از امروز و از پیش از آغاز فصل گرما مسائل و مشکلات مختلف در این حوزه رفع شود و حتی اگر نیاز به تامین سوخت است، مقدمات آن از امروز چیده شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ با پیگیری ها و مساعدت دولت سیزدهم بخشی از مسائل استان قم رفع شده است، عنوان کرد: دولت سیزدهم نسبت به خدمت‌رسانی به مردم حساسیت بسیاری دارد و در این موضوع با هیچ فرد تعارفی نداریم.

شاهچراغی ضمن اعلام آمادگی استان برای پذیرایی از زائران جشن های نیمه شعبان گفت: همه ظرفیتهای استان و گروه های مردمی و سایر استانها برای برگزاری باشکوه این جشن ها پای کار هستند تا بهترین خدمات به زوار نیمه شعبان ارائه شود.

وی افزود: بخشی از محدودیتهای ما برای میزبانی نیمه شعبان را باید در سطح ملی رفع کنیم اما در مجموع در حوزه زیرساخت‌های پیرامون مسجد مقدس جمکران مشکلات اساسی‌ وجود دارد و تلاش‌های جدی امسال برای کاهش این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده اعتبارات بیشتری نسبت به سال گذشته جذب شد که نتایج آن پروژه‌های خوبی در هفته دولت، دهه فجر و مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

استاندار با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و کارآفرینی انجام شده است، بیان کرد: اگرچه این اقدامات شایسته بوده است اما توقع صاحبان صنعت، کشاورزان و دامداران برآورده نشد که نیازمند فعالیت بیش‌تر در این حوزه است.

وی افزود: موضوع مسکن یکی از مهمترین مطالبات مردم در استان قم است و با همین رویکرد امروز عمده فعالیت‌های مورد نیاز در محدوده ۵۶۰ هکتاری پردیسان انجام شده است.

شاهچراغی طرح مولدسازی را مدنظر قرارداد و افزود: اگر دستگاه‌ها در این حوزه ورود پیدا نکنند، نهادهای ذیربط مطابق قانون وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha