• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401121510650
  • خبرنگار : 50310

نماینده مردم پلدختر در مجلس:

پوشش ۱۰۰ درصدی گاز پلدختر تا پایان ۱۴۰۲ / ۳ مسیر فیبر نوری پلدختر در حال اجراست

پوشش ۱۰۰ درصدی گاز پلدختر تا پایان ۱۴۰۲ / ۳ مسیر فیبر نوری پلدختر در حال اجراست

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات اساسی شهرستان را نبود فیبرنوری دانست و گفت: با اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۲ شهرستان‌های پلدختر و معمولان در مناطق شهری و روستایی به نقطه سبز گاز تبدیل می‌شوند.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای دقیق قانون است، ولی به جهت اعتمادی که مردم نسبت به خادمان خود دارند اموران توسعه‌ای منطقه را به عنوان حلقه وصل بین مردم و حاکمیت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به محرومیت شهرستان پلدختر شهرستان معمولان و مناطق مختلف و سراب حمام، در حوزه‌های مختلفی ازجمله زیرساختی، بهداشت و درمان، راه‌ها، توسعه گاز، ورزش و جوانان، صنعت و ایجاد اشتغال کارهای مختلفی در سطح شهرستان جهت توسعه آن پیگیری و اجرا کردیم.

وی بیان کرد: در طول چند سال گذشته تاکنون گاز شهرستان پلدختر در نرم ۸۵ درصد توسعه گاز در منطقه است و پروژه‌ای در دهستان میانکوه شرقی داریم که در حال اجراست که در صورت عملیاتی شدن کل شهرستان پلدختر و معمولان و مناطق روستایی و شهری به نقطه سبز گاز تبدیل می‌شوند و می‌توان اعلام کرد به کلیه روستاهای دارای کد و بالای ۲۰ خانوار گاز رسیده است.

کاظمی افزود: این آخرین پروژه انجام شود گاز منطقه ما به صورت اساسی حل می‌شود و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک مشکل زیرساختی جدی شهرستان پلدختر که از قبل داشته بحث فیبر نوری است که یکی از پیشران‌ها و بستر توسعه است.

وی ادامه داد: پلدختر قبلاً از طریق دوره چگنی، کوهدشت، رومشکان به پلدختر فیبر نوری وصل می‌شد و چون عرض رودخانه کشکان را طی می‌کرد همیشه در سیلاب فیبر قطع می‌شد و با پیگیری که از طریق وزارت ارتباطات داشتیم با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان یک مسیر از طریق آزادراه که به گردنه دهلیج و پلدختر وصل شده یک مسیر از طریق جاده قدیم پلدختر به خرم‌آباد در حال اجراست.

کاظمی افزود: درواقع پلدختر در داخل رینگ ارتباطی قرار دارد که از طرق مختلف در حال انجام است و می‌تواند بحث آنتن‌دهی موبایل و ارتباط سیار در منطقه را تحت پوشش خودش قرار دهد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فیبر نوری مسیر آزادراه انجام شده، مسیر کوهدشت نیز در حال وصل شدن است و مسیر جاده قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر نیز با عاملیت قرارگاه خاتم در حال اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha