• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401121611709
  • خبرنگار : 50463

استاندار یزد:

خوشرویی با ارباب رجوع در شهرداری‌ها مورد اهتمام باشد

خوشرویی با ارباب رجوع در شهرداری‌ها مورد اهتمام باشد

ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که شهرداری‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند، گفت: پیشبرد امور براساس ضوابط قانونی همراه با تلاش برای جلب رضایت مراجعان باید به طور ویژه مد نظر کارکنان شهرداری قرار گیرد.

«مهران فاطمی» در نشست ستاد تسهیلات نوروز ۱۴۰۲ شهرداری یزد با بیان این که شهرداری ها در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند، گفت: ارتباط بسیاری از امور شهروندان با شهرداری‌ها، دلیل حجم و گستردگی وظایف و مأموریت‌های این مجموعه است که سنگینی بار آن روی دوش کارکنان این ارگان قرار دارد.

وی حجم اقدامات و فعالیت های برخی شهرداری ها را معادل چندین اداره کل دانست و گفت: پیشبرد امور براساس اصول و ضوابط قانونی؛ در عین تلاش برای جلب رضایت مراجعین، باید به طور ویژه مدنظر کارکنان این مجموعه‌ها قرار گیرد.

استاندار با قرائت شعر «چون وا نمی‌کنی گرهی، خود گره مشو/ ابرو گشاده‌باش چو دستت گشاده نیست» از صائب تبریزی، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم مورد توجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲ باید خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوعان باشد.
 
فاطمی با بیان اینکه امکان حل همه مسائل و مشکلات مراجعین به شهرداری‌ها وجود ندارد، افزود: در برخی مواقع نظیر انجام تخلفات ساختمانی و درخواست های خارج از چارچوب ضوابط، منفعت شهر در «نه گفتن» است و باید طبق قانون عمل کرد.
 
استاندار در ادامه گفت: بررسی و رسیدگی مسائل و مطالبات مردم با گشاده رویی، اخلاقمداری و تکریم آن‌ها سبب افزایش سطح رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
 
مقام ارشد اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات و فعالیت‌های شهرداری یزد در نوروز ۱۴۰۱ قدردانی و خاطرنشان کرد: امید است در نوروز پیش رو نیز اقدامات ویژه و خاصی، برنامه ریزی و امور با توان و کیفیت بیشتری پیش رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، فاطمی در پایان شهردار یزد را فردی پیگیر، دلسوز، مومن و متدین دانست و گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای در شهر یزد انجام شده که ضروری است در زمینه اطلاع رسانی گسترده آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha