• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121611927
  • خبرنگار : 50471

هفته آینده طرح ترافیک روزانه در نهاوند اجرا می‌شود

هفته آینده طرح ترافیک روزانه در نهاوند اجرا می‌شود

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند گفت: اجرای طرح ترافیک در شهر نهاوند از یک هفته پیش عصرها آغاز شده است و از روز شنبه ۲۰ اسفندماه اجرای این طرح به صورت روزانه در نوبت صبح و عصر خواهد شد.

سرهنگ علی‌کوثر شیراوند سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اجرای طرح ترافیک شهر نهاوند از روز شنبه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ و صبح‌ها هم از ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در خیابان‌های مرکزی شهر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین نیروی مورد نیاز این طرح علاوه بر نقاط اعلام شده در خیابان‌های منتهی و اطراف خیابان مرکزی ابوذر از جمله آزادگان هم گسترش و اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند درباره مسیرهای تعریف شده برای پنجشنبه‌ پایان سال هم از اجرای طرح ترافیک با این کیفیت خبر داد که ورود از بلوار کربلا و خروج از شهرک شهید حیدری خواهد بود.

شیراوند با تأکید بر نیاز به نصب دوربین‌های هوشمند طرح ترافیک در سطح شهر، اضافه کرد: باید در شش نقطه این دوربین‌ها نصب شود که تخلفاتی از جمله عدم نصب کمربند، معاونت فنی، پارک‌های تخلف و ... را رصد خواهد کرد.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند نیز بر زیباسازی سیمای شهری و آماده‌سازی شهر برای استقبال از سال جدید و میهمانان نوروزی تأکید کرد و از شهرداری خواست تا نسبت به نوسازی تابلوهای سطح شهر، ترمیم آسفالت مقابل باغ‌بهشت، رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌های معابر و خیابان‌ها تا پیش از آغاز تعطیلات و حضور میهمانان نوروزی اقدام سریع انجام شود.

جعفر سلگی افزود: پاکسازی ورودی‌های شهر با حضور کارشناسان و متولیان مربوطه در شهر از روز شنبه ۱۱ صبح انجام می‌شود.

وی درباره افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌های درون شهری و روستاها به ویژه در بخش خزل هم گفت: موضوع رسیدگی شود، اگر قانونی است برای همه اجرا شود و اگر خودسرانه است برخورد قانونی و مدیریت شود تا موجب نارضایتی و ضایع شدن حقوق مردم نشود.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند در پایان بر تعطیلی حفاری‌ها توسط دستگاه‌های خدماتی تا پس از تعطیلات نوروز و بر نظارت در اجرای طرح ترافیک اعلام شده تأکید کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha