• چهارشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121712474
  • خبرنگار : 50039

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان عنوان کرد:

تعلق امام زمان (عج) به همه جوامع/ تشکیل جبهه مقاومت مهمترین اقدام انقلاب اسلامی

تعلق امام زمان (عج) به همه جوامع/ تشکیل جبهه مقاومت مهمترین اقدام انقلاب اسلامی

ایسنا/گلستان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با بیان اینکه امام زمان (عج) متعلق به همه جوامع است، گفت: روند حفظ جوامع اسلامی در کنار یکدیگر و ایجاد جبهه بزرگ مقاومت از مهمترین اهداف و اقدامات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین امین قرائی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) و روز سربازان گمنام در خصوص جایگاه این امام بزرگوار در جوامع مختلف بشری اظهار کرد: شخصیت امام زمان (عج) جامع و متعلق به همه ادیان، مذاهب و ملت‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه پذیرش این امام بزرگوار فرا سرزمینی است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم پرچم مدنظر مقام معظم رهبری را به صاحب اصلی "حضرت قائم (عج)" تحویل دهیم باید به سمتی حرکت کنیم تا جامعه جهانی ما را بپذیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان دوستی با سایر کشورها و پرهیز از ایجاد چالش و گرفتاری را از مهمترین لازمه‌های سیاست خارجی کشور ما عنوان کرد و افزود: اینگونه رفتار فقط در مواجهه با استکبار صدق نمی‌کند و بحث استکبار ستیزی با برقراری ارتباط با سایر ملت‌ها متفاوت است.

وی روند حفظ جوامع اسلامی در کنار یکدیگر و ایجاد و تشکیل جبهه بزرگ مقاومت را از مهمترین اهداف و اقدامات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام باید مقدمه‌ای بر شکل‌گیری یاران ظهور توسط مردم همه کشورها، ادیان، مذاهب و گرایش‌ها باشد.

این مقام مسئول با اشاره به برخی اتفاقات امروزه در جامعه جهانی تصریح کرد: نگاه اجمالی به این اتفاقات نشان می‌دهد که جامعه جهانی هنوز به بصیرت اصلی و پختگی جهانی شدن نرسیده است که با یک جمله ساده در فضای مجازی و دیگر اتفاقات واکنش نشان می‌دهد.

وی بروز اینگونه رفتارها را در رشد و تکامل بصیرت بشری مثمرثمر دانست و اضافه کرد: همین گونه که دنیا پیش می‌رود نشان می‌دهد که همه تفکرات، نظریه‌ها، ایسم‌ها و حکومت‌ها به پوچی ختم می‌شوند و چیزی برای گفتن ندارند و پاسخگوی نیازها نیستند و ما باید این خلاء‌ها را پرکنیم تا جهان بداند که منجی کل بشریت امام زمان (عج) است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha