• چهارشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121712475
  • خبرنگار : 50039

جوان پرچمدار پیشرفت؛

چشم امید پیشرفت کشور به مدیران جوان/ استفاده از ظرفیت جوانان در دولت سیزدهم

چشم امید پیشرفت کشور به مدیران جوان/ استفاده از ظرفیت جوانان در دولت سیزدهم

ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر با بیان اینکه جوانان موتور محرکه پیشرفت جامعه در گام دوم انقلاب هستند، گفت: اعتماد به این قشر یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

سیدجواد کریمی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و روز سربازان گمنام در خصوص جایگاه جوانان در نظام کنونی مدیریت کشور اظهار کرد: ویژگی‌هایی نظیر مدافعان انقلاب و موتور پیشرفت جامعه از دلایلی است که موجب شده تا دشمنان، قشر جوان جامعه را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را در راستای آسیب رساندن به جوانان ایران اسلامی بکار گرفته است، ادامه داد: اگر ما در جامعه نشاط، شادابی، شور و علاقه می‌خواهیم باید به جوانان توجه کرده و از توانمندی بالقوه این عزیزان در جهت توسعه، عمران و آبادانی کشور استفاده کنیم.

فرماندار آزادشهر بر فراهم نمودن بستر مناسب برای اینکه جوانان با امیدواری، علاقمندی و با برنامه‌ای مدون‌تر برای آینده خود و کشور برنامه‌ریزی نمایند تأکید کرد و افزود: در بحث توجه به امورات جوانان ضروری است یک سری برنامه‌های راهبردی ترسیم کنیم تا بتوان از ظرفیت‌های جوانان که بزرگترین پتانسیل برای رشد و شکوفایی کشور در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... بهرمند شویم.

وی با اشاره به اینکه جامعه با حضور جوانان به سمت جلو حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: به همین دلایل است که قشر جوان از جانب دشمن مورد هدف قرار می‌گیرند هرچند که تاکنون دشمن نتوانسته در تحقق این هدف موفق شود و این موضوع جریان استکبار را زجر می‌دهد.

این فرماندار جوان سخنان رهبر انقلاب در بیانیه دوم انقلاب را مهر تأییدی بر تأکیدات همیشگی ایشان نسبت به نقش جوانان در ساختن آینده ایران، پیشبرد گام دوم انقلاب و لزوم بهره‌وری از ظرفیت‌های آنان عنوان کرد و گفت: در این بیانیه از جوانان به عنوان فرصت ارزشمند و ظرفیت امیدبخش کشور یاد شده و هیچ اندوخته مادی با آنها قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه این پیام علاوه بر فراخواندن جوانان برای قدم گذاشتن در میدان و عملی ساختن اهداف کشور در حوزه‌های علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، پیامی جدی به مسئولان کشور است، تصریح کرد: مسئله جوان گرایی و سپردن مسئولیت‌های اجرایی کشور به این نسل، سال‌ها در کشور مطرح بود و بسیاری از مسئولین از رؤسای جمهور پیشین تا سکان داران نهادهای مختلف شعار استفاده از ظرفیت جوانان را داده اند اما این موضوع همواره در حد یک شعار باقی ماند و چندان عملی نشد تا در دولت سیزدهم حضرت آیت الله رئیسی این شعار به مرحله اجرا رسید و همچنین انجام آن را از دیگر مسئولین نیز مطالبه کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha