• چهارشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121712599
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان عنوان کرد:

هم‌افزایی گلستانی ها برای خانه‌دار کردن مددجویان/ ۱۰۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ باید جذب شود

هم‌افزایی گلستانی ها برای خانه‌دار کردن مددجویان/ ۱۰۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ باید جذب شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه هم‌افزایی بین دستگاهی در گلستان برای خانه‌دار کردن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار ارزشمند است، گفت: باید سالانه در استان ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای اقشار مختلف ساخته شود.

علی‌محمد زنگانه صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه در آیین واگذاری یک هزار و پانصد و سی و پنجمین واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد گلستان در سال ۱۴۰۱ در روستای عباس‌آباد از توابع شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: باید ظرفیت‌ها را کنار هم بگذاریم تا درآمد سرانه استان به میانگین کشوری برسد.

وی با بیان اینکه گلستان جزء چهار استان فقیر کشور است و باید طوری کار کنیم تا در جمع ۱۰ استان برتر کشور قرار بگیریم، ادامه داد: برای این منظور باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا استان از این وضعیت خارج شود.

زنگانه از تدوین برنامه‌ای دقیق برای ایجاد اشتغال در قالب ایجاد تعاونی‌ها خبر داد و افزود: باید سالانه در استان گلستان ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای اقشار مختلف مردم ساخته شود که تحقق این هدف کار جهادی می‌خواهد تا شاهد اتفاقات بزرگ در حوزه مسکن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آب دچار مشکلات بسیار زیادی در استان گلستان هستیم، افزود: باید در استان گلستان از برداشت آب‌های سفره‌های زیرزمینی خارج و به سمت شیرین سازی آب حرکت کنیم که پروژه‌هایی را برای این منظور در دست اجرا داریم.

استاندار گلستان به اختصاص اعتبار ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی برای ایجاد اشتغال در گلستان اشاره و خاطرنشان کرد: استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها طبق برنامه تکمیل و افتتاح شود.

وی احداث و واگذاری پروژه‌های مسکن را برای خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بسیار ارزشمند دانست و گفت: این بسیار خوب است که همه دستگاه‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند تا پروژه های مسکن را تکمیل و واگذار کنند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان از اختصاص ۸۰ درصدی اعتبارات تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال مددجویان انتقاد و اضافه کرد: این موضوع باید توسط مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری شود تا جذب اعتبار از این محل به ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به کمک اشتغال استان بیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha