• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401122114703
  • خبرنگار : 50167

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

اعتمادسازی با خدمت بی‌منت حاصل می‌شود

اعتمادسازی با خدمت بی‌منت حاصل می‌شود

ایسنا/زنجان مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اعتمادسازی با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و در میدان عمل حضور داشتن حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن هرمز صبح امروز (۲۱ اسفندماه) در آیین افتتاح جشنواره گفتمان خدمت که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد، در رابطه با هدف از برگزاری جشنواره گفتمان خدمت، اظهار کرد: فلسفه جشنواره گفتمان خدمت، مطالبه مقام معظم رهبری و تاکید بر گفتمان‌سازی بوده و این جشنواره در راستای گفتمان‌سازی کارهای جهادی و جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت بی‌منت مقدمه ظهور امام زمان (عج) را نزدیک می‌کند، افزود: نباید چراغ گفتمان خدمت خاموش شود بلکه باید همیشه روشن باشد تا ایده‌ها و تجارب خدمت‌گذاری تبادل شود.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره گفتمان خدمت در راستای مطالبه مقام معظم رهبری در راستای گفتمان‌سازی کارهای جهادی در راستای جهاد تبیین است، تصریح کرد: این جشنواره در راستای شناسایی، تقویت، حمایت و تجلیل از گروه‌های جهادی، تشکل‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری، که روحانی محور هستند، برگزار شد.

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در مقابل اینکه دشمن سیاه‌نمایی می‌کند، امیدبخشی بسیار حائز اهمیت است، گفت: اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه تنها با سرلوحه قرار دادن جهاد خدمت و جهاد تبیین محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام هرمز خاطرنشان کرد: برای سال آتی برنامه داریم جشنواره گفتمان خدمت را در ۲۸ استان کشور برگزار کنیم و مقدماتی در این زمینه فراهم شده و در انتها در جشنواره ملی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در ادامه این مراسم،  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، بسیج طلاب، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و غیره به مدت سه روز برگزار می‌شود.

روح الله صالحی با بیان اینکه هدف اصلی این جشنواره در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین است، افزود: با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان، دانش‌آموزان در این جشنواره حضور خواهند داشت و امید است با برگزاری این جشنواره هم افزایی و همکاری بین گروه‌های جهادی شکل گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha