• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401122115239
  • خبرنگار : 50180

به همت موسسان مدارس غیردولتی کرمانشاه

120 بسته معیشتی به دست دانش‌آموزان نیازمند کرمانشاهی می‌رسد

120 بسته معیشتی به دست دانش‌آموزان نیازمند کرمانشاهی می‌رسد

ایسنا/کرمانشاه رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از توزیع 120 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند به همت موسسان مدارس غیردولتی استان خبر داد.

 مهریار حاتمی، امروز(21 اسفند) در حاشیه برگزاری پویش "ضیافت علوی" در راستای توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، اظهار کرد: دانش آموزان و موسسان مدارس غیردولتی استان در راستای اجرای این پویش 120 بسته معیشتی به ارزش 100 میلیون تومان برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند استان در آستانه شب عید تهیه کردند.

حاتمی این بسته‌های معیشتی را شامل اقلامی مثل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی دانست و گفت: این بسته های معیشتی، فردا(دوشنبه) بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: دانش‌آموزان نیازمند پیش از این از سوی موسسان مدارس غیردولتی استان شناسایی شده‌اند.

حاتمی اشاره ای هم به در حال برنامه ریزی بودن برای برگزاری سومین پویش به مناسبت عید فطر داشت و گفت: همین الان حدود 40 میلیون تومان برای برگزاری پویش سوم در استان از سوی دانش آموزان و موسسان مدارس غیردولتی استان جمع آوری شده است.

 وی یادآور شد: پیش از این نیز در شب یلدا در قالب پویش یلدای فاطمی 210 بسته معیشتی به ارزش 210 میلیون تومان به دست دانش آموزان مناطق محروم استان رسید.

وی در ادامه  هدف از اجرای این پویش را درکنار توزیع بسته‌های معیشتی، ایجاد فرهنگ نوع دوستی در دانش آموزان، معلم‌ها و کادر مدرسه عنوان و ابراز امیدواری کرد: اجرای پویش‌های اینچنینی بتواند جامعه و به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور را با فرهنگ انفاق و دیگر دوستی آشنا کند.

شهروز دانش پژوه نماینده شورای موسسان مدارس غیردولتی نیز هدف از برپایی چنین پویش‌هایی را ایجاد روحیه همدلی و تعامل در دانش آموزان عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نوع پویش‌ها بتواند دانش آموزان را با فرهنگ کمک به هم نوع آشنا کند.


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha