• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401122215477
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

اجازه نمی‌دهیم دشمنان آرمان‌های نظام را هدف قرار دهند

اجازه نمی‌دهیم دشمنان آرمان‌های نظام را هدف قرار دهند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: امروز به شهدا می‌گوییم که هنوز در مسیر آن‌ها حرکت می کنیم و متوجه آرمان‌ها و دستاورد خون پاک شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت بخواهند آرمان‌های نظام را هدف بگیرند.

محمدمهدی اعلایی شامگاه یکشنبه ۲۱ اسفند در مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفندماه قزوین اظهار کرد: امسال به لطف و مدد الهی یک مناسبت ویژه و یک شرایط خاص در جهت تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های شهدا اتفاق افتاد که بسیار برجسته و قابل تقدیر است. 

وی افزود: وقایعی که در ماه‌های گذشته با تدبیر کامل و یک فرآیند از پیش طراحی شده در کشور اتفاق افتاد، مسائل و موضوعات ساده و کوچکی نبود و اتفاقاتی بود که ماه‌ها و سال‌ها برای آن طراحی، جذب عوامل و هزینه شده بود و در یک فرآیند حساب شده همه کسانی که بغض، کینه و دشمنی با ملت ایران داشتند در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای ضربه نهایی به ملت ایران و جمهوری اسلامی پای کار آمدند. 

اعلایی گفت: در وقایع اخیر اتفاقی افتاد که نشان داد علی‌رغم برخی مشکلات، تنگناها و کوتاهی‌هایی که در سال‌های اخیر در مسیر خدمت‌رسانی به ملت شده بود، بصیرت و تشخیص ملت ایران مثل سابق است و ملت ایران در وقایع اخیر شناخت و بصیرت خود را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشت. 

استاندار قزوین بیان کرد: امروز به شهدا می‌گوییم که هنوز در مسیر آن‌ها حرکت می کنیم و متوجه آرمان‌ها و دستاورد خون پاک شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت بخواهند آرمان‌های نظام را هدف بگیرند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه به عنوان خادمان مردم، یکی از وظایف ما تقدیر و تشکر از درایت و بصیرت ملت است، خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته شاهد توفیقاتی بوده‌ایم که با توجه به اقتدار دولت و اتکا به توانمندی داخلی به دست آمده و جمهوری اسلامی به دنبال نظمی جدید بر مبنای حمایت از مستضعفین است و این مسیر را با تمام توان دنبال خواهد کرد. 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی مقتدر و با درایت، تدبیر، آرمان‌های هدف‌دار و با رعایت انصاف و رویه‌های مناسب دیپلماسی مسیر پیشرفت و تعالی کشور را دنبال خواهد کرد و اعتقاد داریم که راه مواجهه با زیاده‌خواهان تسلیم نیست و باید مقتدرانه با استکبار مقابله کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha