• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401122215586
  • خبرنگار : 50491

وزیر علوم:

شرایط علم‌آموزی در دانشگاه‌های کشور بهبود می‌یابد

شرایط علم‌آموزی در دانشگاه‌های کشور بهبود می‌یابد

ایسنا/گلستان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هدف ما توسعه و گسترش علم است، گفت: تلاش ما ایجاد شرایط مناسب برای علم‌آموزی در دانشگاه‌های کشور است.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل شامگاه یکشنبه ۲۱ اسفند در دیدار با حضرت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اظهار کرد: سفر به گلستان فرصت مغتنمی ایجاد کرد تا بتوانم از دانشگاه‌های استان گلستان بازدید کنم. امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی موفق و صادق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه‌های کشور در جهت بهبود شرایط آموزشی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا نسلی عالم‌تر، متدین‌تر و باتقواتر را تحویل جامعه داده و مسیر پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هدف ما توسعه و گسترش علم و ایجاد شرایط مناسب علم‌آموزی در دانشگاه‌های کشور است، خاطرنشان کرد: در این سفر از دانشگاه‌های استان گلستان بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم با کمک اساتید و بزرگان استان گلستان اتفاقات خوبی را برای دانشگاه‌های این استان رقم بزنیم.

زلفی‌گل در پایان تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا جوانان این کشور و دانشجویان دانشگاه‌ها در آینده به نیروی انسانی کارآمد و مفید تبدیل شوند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز در این دیدار اظهار کرد: وزیر محترم علوم با هدف بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و حضور در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گنبدکاووس در استان حضور یافته که امیدواریم حضور ایشان زمینه‌ساز تقویت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان شود.
 
 دکتر «شعبان شتایی» با بیان اینکه استان گلستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه علمی و پژوهشی است، افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی دولت هستند.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان حدود ۶۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند، ابراز داشت: حدود یک هزار و ۳۰ عضو هیات علمی در استان گلستان به امر تربیت و تعلیم دانشجویان در مقاطع مختلف می‌پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha