• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401122316507
  • خبرنگار : 50163

نشانه گرفتن موضوع مهدویت از اهداف دشمن در جنگ اعتقادی است

نشانه گرفتن موضوع مهدویت از اهداف دشمن در جنگ اعتقادی است

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان گفت: مدیران به برکت وجود مردم مدیر هستند

ولی‌الله رحیمی ظهر امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به وقایع اخیر و توطئه‌های دشمن به ویژه در حوزه اعتقادی جوانان، اظهار کرد: دشمن با تمرکز روی اعتقاد جوانان کاری کرد که برخی از آنان در اغتشاشات اخیر حتی به مقدسات نیز توهین کنند.

وی با تاکید بر اینکه والدین باید مواظب جوانان خود باشند و رفت‌وآمد آنها را کنترل کنند، متذکر شد: متاسفانه برخی از جوانان ما آگاه نیستند که همین ناآگاهی باعث آسیب دیدن آنها می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از سیاست‌مداران غربی، ایران را به یک عقاب تشبیه می‌کنند که روحیه شهادت‌طلبی و اعتقادات قوی دو بال این عقاب هستند، عنوان کرد: آنها تاکید دارند اگر این دو بال را هدف قرار دهند، ایران سقوط می‌کند.

رحیمی با یادآوری اینکه یکی از اهداف دشمن در جنگ اعتقادی نشانه گرفتن موضوع مهدویت است، اضافه کرد: باید در این حوزه هوشیار بوده و آگاهی‌بخشی لازم صورت گیرد.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان، با توضیح اینکه مسئولان از روزی که مسئولیت بر عهده آنها قرار می‌گیرد در معرض امتحان الهی قرار دارند، عنوان کرد: از تک‌تک لحظه‌های این دوران از مسئولان در قیامت سوال خواهد شد و ما در برابر این لحظات مسئول هستیم.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشومان که بارها توسط مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان کرد: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب در این جنگ دشمن خوب، دقیق و مطمئن برنامه‌ریزی کرده بود اما محاسبات دشمن غلط بود.

این مسئول با یادآوری اینکه در این جنگ دشمن برای همه اقشار از علما گرفته تا خانواده شهدا برنامه داشت، اضافه کرد: در این جنگ دشمنان ما بر اساس برنامه‌هایی که چیده بودند کار انقلاب را تمام شده می‌دانستند اما از اتحاد ملت ایران و درایت مقام معظم رهبری غافل بودند.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان با تاکید بر اینکه این نظم به آسانی به دست ما نرسیده است بلکه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگری ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: از همه مهمتر ما مدیون مردم هستیم زیرا به برکت وجود همین مردم است که ما مدیر شده‌ایم.

انتهای میام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha