• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401122316677
  • خبرنگار : 50184

پایانی بر ۹ ماه حاشیه در سوارکاری کرمانشاه/ "الماسی" ابقاء شد

پایانی بر ۹ ماه حاشیه در سوارکاری کرمانشاه/ "الماسی" ابقاء شد

ایسنا/کرمانشاه ستار الماسی برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات سوارکاری استان کرمانشاه ابقاء شد. 

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات سوارکاری استان کرمانشاه، امروز (۲۳ اسفند) با حضور سرپرست فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار شد و ستار الماسی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر هدایت این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع ستار الماسی، مهتاب باباحیدری، مزدا تیموریان، کاوه رمضانی، کیانوش فرهادیان و جلال فیض عسگری شش کاندیدای احراز پست ریاست هیات سوارکاری استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف مزدا تیموریان و کناره گیری مهتاب باباحیدری و کیانوش فرهادیان به نفع کاوه رمضانی، رای گیری از اعضای مجمع برای انتخاب یکی از سه کاندیدای باقی مانده انجام گرفت. 

پس از شمارش آراء، ستار الماسی با کسب ۱۴ رای موافق از مجموع ۲۴ رای ماخوذه برای مدت چهار سال ریاست هیات سوارکاری استان کرمانشاه را بدست گرفت.

رئیس هیات سوارکاری استان که پیش از این برای مدت دو دوره چهارساله دیگر در این پست قرار داشت، با اشاره به برخی اقدامات مهم انجام شده در این هیات طی سالهای گذشته، اظهار کرد: سال ۱۳۹۲ که برای اولین بار ریاست این هیات را بدست گرفتم، هیات سوارکاری کرمانشاه فاقد هرگونه تشکیلات حقوقی و با بدهی بالایی بود. 

وی ادامه داد: در آن زمان هیات سوارکاری کرمانشاه میدان سوارکاری خود را از دست داده بود و کسی زیربار این هیات نمی‌رفت، اما امروز شرایط هیات به گونه‌ای پیش رفته که شش کاندیدا داریم. 

رئیس هیات سوارکاری استان تصریح کرد: در این سال‌ها یک باند راسته به طول ۱۲۰۰ متر احداث کردیم تا کورس‌های بهاره و پاییزه را در آن برگزار کنیم. 

وی راه اندازی رشته رزم سواره، استقامت و فعال شدن کمیته پونی کلاب را از دیگر اقداماتش در سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: جشنواره زیبایی را نیز در چند سال برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن شد. 

الماسی تاکید کرد: همچنین اخذ سهمیه کورس اسب کُرد در نوروزآباد تهران پس از ۲۰ سال امتیاز خوبی برای استان بود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص مهمترین برنامه‌های چهارسال آینده هیات هم گفت: تاسیس کمیته استعدادیابی، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف از جمله این کارها خواهد بود. 

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه به ثبت ملی اسب کرد هم اشاره کرد و افزود: برای ثبت جهانی شدن اسب کرد هم همکاری خواهیم داشت. 

وی احداث پیست سوارکاری را از برنامه‌های بلند مدت خود عنوان کرد و گفت: در سوارکاری ۳۲ عنوان شغلی وجود دارد که می‌توانیم با احداث پیست و توسعه این رشته درآمدزایی خوبی از آن کسب کنیم.

هیات سوارکاری استان کرمانشاه از اردیبهشت امسال و پس از پایان  دوره چهار ساله ریاست ستار الماسی، با سرپرست اداره می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha