• چهارشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401122417457
  • خبرنگار : 50187

حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کرمان شد

حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کرمان شد

ایسنا/کرمان با حضور رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، دادستان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان، از خدمات حجت الاسلام رضایی رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان تجلیل و حجت الاسلام علی توکلی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئس کل دادگستری استان کرمان امروز ۲۴ اسفندماه در این مراسم با اشاره به خدمات حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: وی چهار دهه در دستگاه قضائی خدمت کرد و دغدغه های مهمی برای حفاظت و حراست از نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان تکلیف داشته و نتیجه را می بینیم.

وی افزود: در استان کرمان مانند کل کشور نیروهای مسلح ما هم مسلح به قدرت ایمان بوده و با سلامت کار می کنند و هم مسلح به سلاح اقتدار هستند.

حمیدی تصریح کرد: نیروهای مسلح از اقتدار خوبی برخوردار هستند و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی امروز بر کسی پوشیده نیست؛ ویژگی نیروها در نظام اسلامی، مسلح بودن به سلاح معنویت است زیرا فقط سلاح نظامی نمی تواند اقتدار یک کشور را تضمین کند، در کنار تجهیزات نظامی، برخورداری از ایمان قوی و معنویت، رهاوردی است که بعد از پیروزی انقلاب در نیروهای مسلح ما به وجود آمده که تحت رهبری های امامین انقلاب اتفاق افتاده و نقش سازمان قضائی نیروهای مسلح در این بین بی بدیل است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به سابقه فعالیت رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: آقای توکلی احاطه کامل به استان و اشراف به مسائل فرهنگی، اجتماعی، نظامی و ... دارد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: اهمیت دستگاه قضائی، ویژهی و ممتاز است و یکی از بخش هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سازمان قضائی نیروهای مسلح است زیرا حوزه ماموریت با کسانی است که خودشان دارای مسئولیت های بسیار مهم هستند.

وی افزود: کسانی که این ماموریت(ریاست سازمان قضائی نیروهای مسلح) را به عهده می گیرند باید دارای قابلیت ها و صلاحیت های ویژه ای باشند تا بتوانند این ماموریت را اجرا کنند.

علیدادی سلیمانی با تقدیر از خدمات آقای رضایی رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گفت: آقای توکلی(رئیس جدید) فردی است که در عدالت و استقلال شهرت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha